728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی کارگران و کارمندان در ایلام، سنندج، عسلویه، کرمانشاه و مشهد

-

تجمع اعتراضي - آرشيو
تجمع اعتراضي - آرشيو
پرداخت نشدن حقوق، حق بیمه و حق سابقه موضوع مشترک اعتراض و اعتصاب اقشار به جان آمده در 5شهر میهن شده است:

در ایلام گروهی از کارکنان شرکت شاهو روز سه‌شنبه 17 فروردین در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق و 6ماه حق بیمه در محل این شرکت در شهرک صنعتی ششدار تجمع کردند. کارکنان معترض خواهان پرداخت فوری مطالباتشان شدند.

گروهی از کارکنان شرکت صنعت سبزغرب در سنندج صبح روز سه‌شنبه 17فروردین 95، در اعتراض به پایین بودن سطح حقوق و مشکلات کاری در محل این شرکت در شهرک صنعتی تجمع کردند و خواهان رسیدگی به شکایاتشان شدند.

در عسلویه تجمع بیش از هزار تن از کارگران فازهای 19 و 20 در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق و عیدی در روز دوشنبه 16 فروردین برگزار شد. آنها مطرح کردند که قبل از عید هم در رابطه با پرداخت نشدن حقوقشان که کارگزاران حکومتی وعده داده بودند، عمل نکرده‌اند.

در کرمانشاه گروهی از نیروهای شرکتی اداره ورزش و جوانان صبح روز سه‌شنبه 17فروردین در اعتراض به تبدیل نشدن وضعیت شغلی‌شان و پرداخت نشدن 3ماه حقوق در محل این اداره در بلوار موسوم به بهشتی تجمع کردند.

در مشهد رانندگان شرکت سامان سیر رضوی دست به تجمع اعتراضی زدند، این تجمع روز 16فروردین و در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان برگزار شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f359935d-49b7-4391-8ddb-cb1d1e30897f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات