728 x 90

اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

رویتر: مداحان رژیم ایران برای جذب داوطلبان به جنگ سوریه، از سوی حاکمیت، پشتیبانی می‌شوند

-

پاسدار سعید حجاریان - پاسدار کشته شده حجت اسدی
پاسدار سعید حجاریان - پاسدار کشته شده حجت اسدی
خبرگزاری رویتر در خبری از حضور نوحه خوانهای رژیم در سوریه نوشت: مداحانی که نزدیک به خامنه‌ای هستند، در سوریه حضور دارند.
پاسدار سعید حدادیان نوحه خوان خامنه‌ای و 6نفر دیگر به سوریه رفته‌اند. پاسدار حدادیان در ویدیویی حضور خودش را برای قدردانی از پاسداران اعلام کرده است.
رویتر می‌نویسد: مداحان مشهور با سپاه پاسداران در ارتباط هستند که مهم‌ترین قدرت نظامی و اقتصادی در ایران به‌شمار می‌آید. مؤسسه‌های حکومتی هم به برخی از مداحان حقوق پرداخت می‌کنند و تسهیلات دیگر ارائه می‌دهند.
رویتر به حضور یکی از نوحه خوانهای رژیم به‌نام علیمی اشاره می‌کند که در عکسی به همراه حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان می‌باشد.

یکی از پاسداران به‌نام محمد جواد اکبرین گفته است: رژیم از مداحان به‌منظور بسیج نیروهایشان برای جنگ سوریه استفاده می‌کنند.

انستیتوی مطالعاتی واشینگتن برای سیاستهای خاور دور می‌گوید که ماه گذشته، شمار کشته‌شدگان رژیم ایران در سوریه در حمایت از نظام بشار اسد، به ۵۸ تن رسید که یک رکورد است.

لازم به یادآوری است که یکی از نوحه خوانهای پاسدار به نام حجت اسدی که اهل قزوین بود در اسفند 94 در سوریه کشته شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63d60210-7240-4916-b929-2f013e47acbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات