728 x 90

چهارشنبه سوري,

آتش قیام در فضای مجازی و حقیقی

-

چهارشنبه سوری
چهارشنبه سوری
فعالیت جوانان در کوچه و خیابانهای شهرهای مختلف کشور در رابطه با چهارشنبه سوری، نیروهای سرکوبگر رژیم را عاصی کرده و قدرت هر گونه مانوری را از اونها گرفته‌است به‌نحوی که هر کجا که وارد می‌شوند، یا دست از پا درازتر برمی‌گردند و یا هدف خشم و نفرت جوانان قرار می‌گیرند. اما این وضعیت تنها مختص به کوچه و خیابان شهرها نیست، فعالیت جوانان در فضای مجازی هم همین‌طور است، این فعالیتها آن‌قدر زیاده که حتی یکی از سرکردگان نیروی سرکوبگر فضای مجازی موسوم به فتا هم نسبت به آن هشدار داده است. خبرگزاری حکومتی ایسنا از حمید کیانی، تحت عنوان سرپرست اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا نقل کرده که در روزهای پایانی سال شاهد افزایش فعالیتهای جوانان در فضای مجازی در رابطه با موضوعات مربوط به چهارشنبه‌سوری هستیم. این مهره رژیم با عنوان تخلف از این فعالیتها نام می‌برد و به موضوعاتی مثل ساخت، تهیه، خرید و فروش مواد محترقه اشاره کرده و می‌گوید شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند و اضافه می‌کند که حادثه دیدگان این ایام، جوان و نوجوان هستند که والدین آنها باید هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی آنها را همراهی کنند. این کارگزار رژیم ادامه می‌دهد که برخی از سایتها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند... لذا خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آنها با استفاده از این سایتها به‌دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند. (سایت حکومتی تابناک20اسفند94)

واقعیت این است که کارگزاران رژیم، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از جوانان و عملکرد آنها در هراسند و به خودشان می‌پیچند اما این همه وحشت برای چیست؟! از چه چیزی وحشت دارند؟! پاسخ روشن است. آتش چهارشنبه‌سوری. آنها امسال هم مثل سالهای گذشته، از سر ضعف و زبونی به التماس از خانواده‌ها افتادند، تا شاید بتوانند کمی از شعله‌های سوزان آتش چهارشنبه‌سوری کم کنند، آنها خوب می‌دانند که در روز قرار جوانان یعنی سه‌شنبه 25اسفند کاری از دستشان ساخته نیست و نمی‌توانند هیچ عرض اندامی در برابر جوانان بکنند. واقعیت این است که جوانان و والدین آنها به این دلیل از آتش چهارشنبه‌سوری استقبال می‌کنند که آن را کارزاری علیه آخوندها و نظامشان می‌دانند. کارزاری گسترده، چه در فضای حقیقی و مجازی. کارزار چهارشنبه‌سوری فرصتی است برای تمرین، تمرین قیامی سراسری، فرصتی برای هماهنگی‌ها، فرصتی برای عمل. فرصتی برای وحشت‌زده کردن نیروهای سرکوبگر و به رخ کشیدن قدرت جوانها. تا این‌جای کار، جوانان از این فرصت به خوبی استفاده و طرح و برنامه‌هایشان را آماده کرده‌اند. این را می‌شود از مجموعه اقدامات آنها در سطح شهر دید و شنید. صدای ترقة جوانان و آماده‌سازیهای آنها برای کارزار چهارشنبه سوری، خواب خوش را از چشم مقام ولایت و نیروهای سرکوبگر رژیم ربوده است. حالا جوانان آماده‌اند که جشن ملی چهارشنبه‌سوری را به کارزاری ضدحکومتی تبدیل کنند و ریش و ریشهٴ آخوندها رو بسوزانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2b7134d-f6fd-4301-8d1b-e1e8eb76b075"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات