728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتصاب کارگران سنگبری محمودآباد اصفهان و کارخانه فولاد کاشان

-

سنگبریهای اصفهان
سنگبریهای اصفهان
محمود آباد اصفهان - صبح روز شنبه 15اسفند 1394، کارگران کارخانه سنگبری (سلیمان) در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان با نزدیک شدن به نوروز به‌دلیل 4ماه حقوق پرداخت نشده، دست از کار کشیده و در سالن اصلی کارخانه تجمع کردند.
2ماه حقوق معوقه این کارگرها مربوط به نیمه اول سال و 2ماه دیگر مربوط به نیمه دوم سال و آبان و دی ماه می‌باشد. علاوه بر این اضافه کاری کارگران در طول سال پرداخت نشده است.

کاشان - اعتصاب کارگران کارخانه فولاد
صبح روز شنبه 15اسفند 1394 کارگران کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان، دستگاهها را خاموش و فعالیت کارخانه را لغو کردند و به اعتصاب نشستند.
بنا‌ به گفته یکی از کارگران این کارخانه، 4ماه حقوق معوقه کارگرهای این کارخانه هنوز پرداخت نشده و توجهی هم به آن نمی‌شود و هر بار که یکی از کارگرها به بخش حسابداری این موضوع را مطرح می‌کند، با پاسخ منفی و نبود بودجه روبه‌رو می‌شود.
با نزدیک‌تر شدن به ایام پایان سال، کارگران نگران بی‌پولی در شب عید هستند و به همین منظور، کارگران هر دو شیفت کاری در کارخانه حضور یافته و به اعتراض پرداختند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d23b5e0-4314-4993-9f02-418dba5d1fea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات