728 x 90

گزارش واشنگتن تایمز از کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن
کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن

گزارش واشنگتن تایمز

از کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن

به گفته شورای ملی مقاومت ایران بزرگترین جنبش مخالف ایرانی

اکثر مردم ایران، انتخابات نمایشی را بایکوت خواهند کرد

 

واشنگتن تایمز روز ۳ اسفند در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن نوشت:

به گفته شورای ملی مقاومت ایران، بزرگترین جنبش مخالف ایرانی، اکثر مردم ایران، انتخابات «نمایشی» ۱۱ اسفند را بایکوت خواهند کرد

در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن در روز پنجشنبه، علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن که در چندین کشور اروپایی نیز نمایندگانی دارد، گفت: «مردم تحت دیکتاتوری مذهبی کنونی آخوندها به‌طور کامل از پای صندوق‌های رأی دست کشیده‌اند، زیرا این یک انتخابات نمایشی است».

 

واشنگتن تایمز در ادامه این گزارش افزود: برای عقب‌راندن رژیم، شورای ملی مقاومت استدلال کرد که واشنگتن و اروپا باید تحریم‌های شدیدی را علیه رژیم ایران اعمال کنند و آن را به‌خاطر نقض گسترده حقوق‌بشر در داخل کشور، همراه با حمایت از تروریسم در خارج و ​​تلاش‌هایش برای دستیابی به سلاح هسته‌یی، مورد حسابرسی قراربدهند.

جعفرزاده گفت: رهبران غربی هم‌چنین باید با گروه‌های مقاومت در ایران که می‌خواهند رژیم را سرنگون کنند، روابط برقرار کنند. تنها صدور بیانیه‌های کلی در انتقاد از نقض حقوق‌بشر در ایران کافی نیست. این مهم است که به صراحت حق مردم برای تغییر رژیم را به‌رسمیت بشناسیم».

واشنگتن تایمز نوشت: مجاهدین خلق، بزرگترین و محبوب‌ترین گروه مقاومت در ایران است. این گروه می‌گوید که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اعضای آن از سال ۱۹۸۱ کشته شده‌اند و بیش از ۳۰۰۰نفر تنها در سال گذشته دستگیر شده‌اند.

واشنگتن تایمز ۳اسفند ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcde637f-936b-4964-824e-648b7ba2a87a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات