728 x 90

انتخابات,

کنترل نمایش انتخابات در دست پاسداران و بسیجیان وزیر کشور آخوندها: ۲۰ پاسدار و مأمور امنیتی برای هر شعبه اخذ رأی

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم آخوندی در هراس از اعتراضهای مردمی پاسداران و بسیجیان و نیروهای سرکوبگر انتظامی و اطلاعاتی را تحت عنوان تأمین امنیت صندوقهای رأی به خیابانها ریخته است تا با ایجاد جو رعب و وحشت از بروز خشم و نفرت مردم جلوگیری کند.
رحمانی فضلی، وزیر کشور آخوندها اعلام کرد بیش از یک میلیون نفر وظیفه حفاظت و امنیت 52هزار شعبه اخذ را برعهده ‌دارند (خبرگزاری نیروی قدس-تسنیم- 4اسفند1394). به عبارت دیگر در هر شعبه رأی به‌طور متوسط 20تن از نیروهای سرکوبگر حضور دارند. پاسدار حسین اشتری، سرکرده نیروی انتطامی رژیم گفت: تنها 250هزار نیروی انتظامی در صندوقهای رأی حضور خواهند داشت (خبرگزاریهای حکومتی-۴ اسفند). در بسیاری از شعب اخذ رأی تعداد پاسداران و بسیجیان بیشتر از رأی‌دهندگان است.
پاسدار اسکندر مومنی، جانشین سرکرده نیروی انتظامی از بکارگیری 26 فروند هلیکوپتر و 8 فروند هواپیمای سبک برای کنترل مناطق مختلف در روز جمعه خبر داد.
پاسدار حسن کرمی، از سرکردگان نیروی انتظامی گفت: قوای سرکوبگر رژیم از ابتدای سال 94 برای مقابله با هر گونه تهدید امنیتی در روز نمایش انتخابات رژیم طراحی کرده‌اند. وی گفت: از مدتها قبل از انتخابات نیز نسبت به ارتقای آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کردیم و در این راستا، از ابتدای سال جاری نیز آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور را دستور کار قرار گرفت (خبرگزاری حکومتی مهر-۵اسفند).

 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۶فوریه ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/157b1d05-66c9-4a63-a089-5cdfa611432a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات