رژیم آخوندی برای جذب مشتری پس از لغو تحریمها، نفت ایران را به تاراج داده و ارزانتر از عربستان به فروش میرساند.
نخستین محموله نفت ارزان ایران روز دوشنبه 26بهمن 94 راهی اروپا شد، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: رژیم ایران هر بشکه نفت خام خود را 1دلار و 25سنت ارزانتر از عربستان سعودی به اروپا میفروشد.
این رژیم همچنین به مشتریان آسیایی خود هر بشکه نفت را 2دلار و 60سنت ارزانتر میدهد.