728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,انتخابات,

جانشین نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران: سخنان رفسنجانی هوچی گری و شبیه سخنان دشمنان است

-

آخوند عبدالله حاجی صادقی  - رفسنجانی
آخوند عبدالله حاجی صادقی - رفسنجانی
عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران، رفسنجانی را به هوچی گری و همسویی با دشمنان متهم کرد و گفت: ”سخنان اخیر رفسنجانی در خصوص شورای نگهبان درست نبود و سخنان ایشان شبیه سخنان دشمنان شده است“.

وی که با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: ”به نظر من مشاوره‌های غلط به ایشان می‌دهند و می‌خواهند وجهه او را از بین ببرند چون به تجربه به ما ثابت شده که هیچ کس توانایی این‌که مقابل این نظام بایستد ندارد و خود هاشمی باید بداند که بزرگتر از او هم نتوانست در برابر نظام بایستد“.

جانشین نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت: ”سخنان هاشمی تنها هوچی گری است “.

خاطرنشان می‌شود روز دوشنبه 12بهمن 94 رفسنجانی در مراسمی به‌مناسبت دهه زجر رژیم در سالن فرودگاه مهرآباد به شدیدترین صورت خامنه‌ای را مورد حمله قرار داد و گفت: ”صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما اجازه داده است که قضاوت کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد که یکجا بنشینید و داوری کنید؟ برای مجلس و دولت و جاهای دیگر و اختیارات را در دست بگیرید؟ چه کسی اجازه داد که اسلحه برای شما باشد و تریبونها برای شما باشد؟ چه کسی اجازه داد که تربیونهای نماز برای شما باشد و صدا و سیما برای شما باشد؟ چه کسی به شما این‌ها را داد؟ … زمانی که باید همه به هم تبریک بگوییم هدیه بدی به بیت امام دادید“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76ce7df4-3168-49ac-8dba-5deb79b6d7c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات