728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

زندان اوین- علیرضا گلی‌پور پس از شکنجه‌های وحشیانه به بیمارستان منتقل شد

-

زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور در اوین
زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور در اوین
زندان اوین- دژخیمان زندان اوین دوشنبه شب، 12بهمن پس از اعمال شکنجه‌های وحشیانه ناگزیر شدند زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور را به‌خاطر وخامت حالش به بیمارستان منتقل کنند و زیر عمل جراحی ببرند.

ساعت 23روز دوشنبه 12بهمن مأموران وزارت اطلاعات این زندانی سیاسی را به بیمارستان انتقال دادند.

پیشتر این زندانی سیاسی تنها به فاصله ۲۴ ساعت بعد از عمل جراحی قلب و ساکشن تومور موجود در ریه بدون استراحت کافی بعد از عمل، توسط مأموران امنیتی به زندان بازگردانده شده بود.
دژخیمان علی رضا گلی‌پور را بلافاصله بعد از عمل روزانه چندین ساعت زیر بازجویی شدید می‌بردند. در این بازجویی‌ها دژخیمان وزارت بدنام اطلاعات با مشت و چوب به سینه و پای وی که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود می‌زدند.

علت این فشارها به علی رضا گلی‌پور وادار کردن وی به نوشتن توبه نامه و محکوم کردن سازمانهای سیاسی مخالف رژیم است.
یادآوری می‌شود دژخیمان که مدرکی از وی در دست ندارند به بهانه‌های مختلف دادگاه او را به تأخیر می‌اندازند. از جمله در ۲۵ آبان ماه 94 برای وی زمان رسیدگی مشخص شده بود که به بهانهٴ مضحک عدم وجود پرونده در دادگاه و بردن آن توسط یکی از ارگانهای دولتی این دادگاه برگزار نشد و به فروردین‌ماه سال 95 موکول شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cece1334-541b-4e08-a142-faf153eee23d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات