728 x 90

اخبار اعتراضي,

۵رشته اعتراض و اعتصاب در شهرهای غربی میهن

-

تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
روز یکشنبه 11بهمن 94در شهرهای غربی میهنمان 5 رشته اعتصاب و اعتراض علیه چپاولگریهای کارگزاران حکومتی جریان داشت:
در سنندج گروهی از کارکنان شرکت فجر شاهو برای دومین بار به‌خاطر پرداخت نشدن سه ماه حقوقشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

در کرمانشاه تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت توان گستر غرب در اعتراض به اخراج ناگهانی خودشان به بهانه نبودن بودجه و تعدیل نیرو، در محل این شرکت در خیابان معلم تجمع کرده خواهان تعیین تکلیف وضعیت شغلی خودشان شدند.

در اسلام‌آباد غرب، تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان شرکت لبنیات مانیزان در اعتراض به ندادن حق اضافه کاری در محل این کارخانه، در منطقه بدره‌ای برگزار شد.

در سنندج تجمع اعتراضی گروهی از متقاضیان خرید خودروی سایپا در اعتراض به تحویل ندادن خودروهای وعده داده شده در محل نمایندگی سایپا در خیابان ادیب برگزار شد. ایادی رژیم سود کلانی از مبالغ پیش پرداختی مردم (هر متقاضی 25میلیون تومان) برده‌اند ولی پاسخگوی اعتراضات آنها نیستند.

در سنندج گروهی از ساکنین شهرک حسن آباد در اعتراض به جمع شدن زباله‌ها در محل و اقدام نکردن ایادی رژیم در شهرداری منطقه و ایجاد محیط غیربهداشتی در کنار محل سکونت مردم، در محل شهرداری منطقه در خیابان 24متری امام شافعی، تجمع کردند، اهالی محل می‌گفتند که شهرداری ماهانه بابت جمع‌آوری زباله‌ها مبلغی از ما می‌گیرد ولی اقدامی نمی‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96b51ee7-90ed-4bca-a2f3-ae262ed12e46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات