728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,زندانیان سیاسی,

اوین - تهدید زندانی سیاسی نرگس محمدی به اعتصاب‌غذا به‌دلیل بلاتکلیفی در زندان

-

زندانی سیاسی نرگس محمدی در زندان اوین
زندانی سیاسی نرگس محمدی در زندان اوین
زندانی سیاسی نرگس محمدی، که به‌دلیل وضعیت وخیم جسمانی روزانه ۲۳ نوع دارو استفاده می‌کند، پرونده‌اش در شعبه ۱۵، بلاتکلیف است. دژخیمان قضایی در پرونده کارشکنی می‌کنند. آنان اعلام کرده‌اند که به‌دلیل بلاتکلیفی در پرونده دیگر، وی نمی‌تواند از زندان خارج شود. زندانی سیاسی نرگس محمدی به بیماریهای آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلا است و وضعیت جسمی وی وخیم است... مسئولان زندان به‌دلیل بی‌دقتی و عدم وجود پزشک متخصص در زندان داروهای وی رااشتباهاً تزریق کرده‌اند که این می‌تواند موجب تشنج دوباره این زندانی در زندان شود.
نرگس محمدی اعلام کرده است: اگر این روند ادامه پیدا کند دست به اعتصاب‌غذا خواهم زد. نرگس محمدی، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ بدون اطلاع قبلی، توسط دژخیمان امنیتی قضایی در منزلش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/568aad9f-6699-41ce-aeba-2490395e5899"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات