728 x 90

بیانیه سناتور رابرت منندز: جامعه جهانی مدیون حمایت کامل از مردم ایران است

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا
سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

واشنگتن ـ روز شنبه ۲۵شهریور سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به‌مناسبت سالگرد قیام مردم ایران بیانیه صادر کرد.
امروز یک سال از ضرب و شتم و قتل وحشیانه مهسا امینی به دست رژیم در تهران و مجریان اراذل و اوباش آن می‌گذرد. مرگ او یک تراژدی بود و باقی می‌ماند و نام قاتلان او برای همیشه در سیاه‌ترین صفحات تاریخ ثبت خواهد شد. اما مردم ایران به جای این‌که بگذارند مرگ او حرف آخر باشد، ایستادند و شجاعت واقعی را به جهانیان نشان دادند. از تهران تا مهاباد تا اصفهان، زنان و مردان ایرانی به خیابان‌ها آمدند و برای هموطنان خود، برای جان و آزادی خود راهپیمایی کردند.

آنها در بیش از ۱۳۳شهر و در کل استانها اعتراض کردند. حتی زمانی که رژیم عمداً معترضان را کور می‌کرد، حتی وقتی پلیس از گلوله جنگی استفاده می‌کرد، و حتی با صدور احکام اعدام مردم خود را تهدید می‌کردند، ایرانیان هر روز راهپیمایی کردند و خطر ارعاب، خشونت، زندان و مرگ را به جان خریدند و جامعه جهانی مدیون آنهاست که هرگز اجازه نداند رژیم از جنایات مرتکب شده در جریان سرکوب وحشیانه خود رهایی یابد. از آنجایی که رژیم هم‌چنان به سرکوب مردم ایران تا به امروز ادامه می‌دهد، و آز آنجا که شجاعت آنها چیزی جز الهام‌بخش بودن نیست، جامعه جهانی مدیون حمایت کامل از آنهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2f86fdb-494e-4ce2-8120-435b3ee2b98f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات