728 x 90

زندانیان سیاسی,

گوهردشت کرج - نامه زندانیان سیاسی در محکومیت بازداشت هادی منصوری

-

بازداشت آقای منصوری توسط دژخیمان
بازداشت آقای منصوری توسط دژخیمان
جمعی از زندانیان سیاسی گوهردشت کرج، دستگیری هادی منصوری فرزند زندانی سیاسی پیروز منصوری توسط عوامل وزارت بدنام اطلاعات را با انتشار نامه‌ای محکوم کردند.

متن نامه به شرح زیر است:
چند روز پیش خبری مبنی بر بازداشت هادی منصوری منتشر شد. هادی منصوری پسر همبندی ما پیروز منصوری است. پیروزی که بیش از هفت سال است در زندان بدون کوچکترین امکانات انسانی نگهداری شده و با درد و رنج های فراوان روزگار سپری کرده است و با بازداشت هادی نیز دردی بر دردهایش افزوده‌اند.

ما سالها با روند اینگونه رفتارهای خشونت آمیز روبه‌رو بوده‌ایم و به روشنی می‌دانیم که بازداشت هادی منصوری تحت شکنجه و پرونده‌سازی دروغین و واهی تنها برای تحت فشار قرار دادن خانواده او ایجاد عملیات روانی مضاعف بر زندانیان صورت گرفته است، لذا ما جمعی از زندانیان سیاسی و همبندی پیروز منصوری بازداشت پسر او هادی منصوری را محکوم کرده و خواهان پایان دادن به این همه بی‌عدالتی در خصوص خانواده زندانیان و بازداشت افراد بی‌گناه هستیم.

اینکه حکومت ایران بدون داشتن دلیلی قانونی با بازداشتهای خودسرانه هر روز عده‌ی زیادی را روانه زندان می‌کند، چیزی به جز نقض فاحش حقوق‌بشر نیست و ما زندانیان سیاسی خواهان رسیدگی سازمانهای حقوق‌بشری و بین‌المللی در خصوص این نوع بازداشتهای خودسرانه هستیم.
جمعی از زندانیان سیاسی سالن 12 زندان رجایی شهر - 4بهمن 1394
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57d9a96f-896a-46cf-86ac-4378005e04f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات