728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران - ۷ رشته اعتراض های مردمی و درگیری و گوشمالی مزدوران رژیم

-

پارک دانشجو در تهران
پارک دانشجو در تهران
شهر تهران هر روز شاهد موارد مختلف اعتراض و درگیریهای مردم با ایادی رژیم است.
اعتراض اهالی منطقه شیخ هادی در تهران نسبت به وضعیت برق
در منطقه شیخ هادی در تهران به علت قطعی برق به مدت طولانی و آسیب زدن به وسایل برقی اهالی، موجب اعتراض اهالی این منطقه شد. جمعی از اهالی با تجمع در اداره برق این منطقه اعتراض خودشان را اعلام کردند. این حرکت روز یکشنبه 27دی انجام گرفت.

جمعی از مردم منطقه پردیس تهران نسبت به وضعیت آب و پایین بودن کیفیت آب آشامیدنی در مقابل سازمان آب منطقه پردیس تجمع اعتراضی کردند. این تجمع روز دوشنبه 28دی انجام شد.

فراری دادن مأموران رژیم در یک سفره خانه در خیابان ولیعصر در تهران: هنگامی که چند مأمور وارد یک سفره خانه به اسم سفره خانه روزی روزگاری شدند و قصد جداسازی زنان و مردان را داشتند با واکنش تند مشتریها و کارکنان سفره خانه مواجه شدند و با مشاهده جمعیت خشمگین به سرعت محل را ترک کردند.

در پارک دانشجو جمعی از دانشجویان و مردم با مشاهدهٴ مأموری که کودک دستفروشی را کتک می‌زد با اعتراض به سوی وی رفتند، مزدور با مشاهدهٴ جمعیت خشمگین به سرعت از محل گریخت. این واقعه روز 26دی اتفاق افتاد.

در پارک دانشجو در یک حرکت اعتراضی دیگر، هنگامی که دو مأمور حکومتی خواستند مانع شادی چند جوان که مشغول آواز خواندن جمعی بودند بشوند، با اعتراض اولیه و سپس تهاجم جوانان مواجه شده و فرار کردند.

در بازار تهران جمعی از مردم دختری را از دست مزدوران موسوم به گشت ارشاد نجات دادند. این واقعه روز یکشنبه 27دی اتفاق افتاد. هنگامی که دختر دستگیر شده با داد و فریاد از مردم کمک خواست جوانان حاضر به کمکش شتافته و او را از چنگ مزدوران خلاص کردند.

در چهار راه حافظ روز یکشنبه 27 دی دستفروشان با عده‌یی از مأموران رژیم که برای جمع کردن آنها رفته بودند درگیر شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d154508-4d1d-4319-b43a-38af9d43bb83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات