728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رسوایی روحانی در شهر ری

-

 -
-
روز چهارشنبه 2دی، آخوند روحانی به شهر ری رفت و با دست تکان دادن و لبخندهای کذایی چنین وانمود کرد جمعی را که به‌زور و ضرب در صحن حضرت عبدالعظیم گرد آورده‌اند، دارند برای او شعار می‌دهند و بیقرارانه ابراز احساسات می‌کنند. همین فضا را روزنامه‌های باندش هم سعی می‌کردند به نمایش بگذارند:
تصویر روزنامه شهروند3دی:

 

 
اما وقتی نوبت به انعکاس همان صحنه توسط روزنامه‌های باند رقیب می‌رسد صحنه به کلی عوض می‌شود:
تصویر: صفحه اول وطن امروز3دی
 
چنان‌که می‌بینید روزنامه وطن امروز وابسته به باند خامنه‌ای، «حماسه» ی استقبال گرم شهر ری از روحانی را این‌گونه برملا کرده است:
در حالی که تهران دیروز آلوده‌ترین هوای روزهای اخیر را تجربه کرد اما مدارس تعطیل نبودند تا دانش‌آموزان شهرری در هوای ناسالم از روحانی استقبال کنند.

دولتمردان مشغول انتخاباتند!
سلامت دانش‌آموزان قربانی سیاست.
برخی سایتهای باند خامنه‌ای نکات بیشتری هم در مورد صحنه «استقبال گرم مردم شهر ری» از رئیس‌جمهور نظام نوشته‌اند. از جمله سایت حکومتی تهران نیوز نوشته است:
«به‌دلیل بستن صحنهای دیگر حرم، جمعیتی حدود ۲هزار نفر در صحن مشخص شده تجمع کرده‌اند برای شنیدن سخنرانی، در این میان اکثر جمعیت حاضر در حرم جهت شنیدن سخنان دکتر روحانی را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند».

کیهان خامنه‌ای (3دی94) این نکات را تکمیل کرده و نوشته است: «مشاهدات میدانی... این گمانه را تقویت کرده که دولت دست به دامان اقدامات این‌چنینی شده و ظاهراً در بحران محبوبیت، رئیس‌جمهور به هر حربه‌ای (حتی در معرض خطر قرار دادن دانش‌آموزان) روی آورده است!».

ممکن است گفته شود اینها رسانه‌های رقیبند و فضا سازی کرده‌اند؛ اما ببینیم همانهایی که به‌زور برای «استقبال گرم» از روحانی آورده شده بودند حرفشان چه بوده است. پلاکاردها و درشت‌نویسیهایی که در دست مردم است، گویا هستند:

 

 
 
دوران شعار تمام شده، مردم نان می‌خواهند.
۷۰ خانوار از مردم صالح‌آباد هستیم که زیر دکل برق فشار قوی زندگی می‌کنیم، به داد ما برسید.

۸۵۲ روز از وعده ۱۰۰ روزه گذشت.
853روز از وعده‌ی حل 100روزه‌ی مشکلات اقتصادی گذشته اما... !

رکود و بیکاری کشور را فلج کرده است.
100روز مریخی - آقای رئیس‌جمهور، دوران شعار دادن تمام شده است مردم نان می‌خواهند.

اینها البته گوشهٴ کوچکی از واقعیت صحنه و صدای مردم است، که از دیوار سانسور و اختناق گذشته و به دست ما رسیده است. امیدواریم با کمک خود مردم در موارد مشابه بتوانیم بخش بیشتری از صدای مردم را منعکس کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef97ba67-a767-4be8-8a18-72302c78b2e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات