728 x 90

سپاه پاسداران,عمليات تروريستى,

افزایش تلفات سپاه پاسداران و حزب‌الشیطان لبنان در سوریه

-

هلاکت پاسداران در سوریه
هلاکت پاسداران در سوریه
سایتهای نزدیک به حزب‌الشیطان لبنان نوشتند تعدادی از اعضای این حزب از جمله یکی از فرماندهان آنها به نام مصطفی بسام شیخ در درگیری با رزمندگان سوریه در حومه جنوبی حلب کشته شدند.

مطبوعات رژیم ایران نیز اعلام کردند شش تن از پاسداران در همین درگیری کشته شدند.

کشته‌های حزب‌الشیطان در سوریه روزانه بیشتر می‌شود.
تنها طی دو روز 13تن از آنها در حومه جنوبی حلب کشته شده‌اند.

افزایش کشته‌های حزب‌الله در دوره اخیر، نارضایتی را در میان نیروهای آن دامن زده است. به‌طوری‌که بعضی از شیوخ وابسته به این گروه خواسته‌اند موضوع دخالت در سوریه و نتایج آن مجدداً مورد بحث قرار گیرد.

همزمان، تلفات سپاه پاسداران نیز افزایش داشته است. شش پاسدار در نبردهای حومه جنوبی حلب کشته شدند و بدین ترتیب آمار کشته‌های رژیم ایران بعد از دخالت روسیه در سوریه به 62نفر رسید، درصدر این کشته‌ها یک ژنرال و ده فرمانده نظامی وجود دارند.

باوجود تلاشهای فراوان حزب‌الشیطان برای پوشاندن تلفاتی که در سوریه داشته است آخرین آمار نشان می‌دهد از اواخر سال 2012 که سرکرده حزب‌الشیطان فرمان داد تا تحت پوشش دفاع از حرم به سوریه اعزام شده و در قتل و کشتار مردم سوریه مشارکت کنند، تلفات حزب‌الشیطان به هزار نفر رسیده است. بر اساس اعترافها رسانه‌های رژیم ایران نیز پاسدارهای کشته شده در سوریه به بیش از 400نفر می‌رسند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bfbac65-3960-4402-874e-e56f0d7812b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات