728 x 90

اخبار دانشجویی,

قتل یک دانشجوی رشته رباتیک موشکی دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران توسط عوامل جنایت‌پیشه رژیم آخوندی

-

 -
-
روز یکشنبه 22آذرماه 94 خبر کشته شدن یکی از دانشجویان رشته رباتیک در دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران به نام رضا استادی فاش شد.
 
رضا استادی دانشجوی  به قتل رسیده

بر اساس اطلاعات منتشر شده ساعت 11 صبح روز 3آذرماه 94 جسد رضا استادی دانشجوی فوق تخصصی رشته رباتیک در سرویس بهداشتی دانشگاه خواجه نصیر تهران کشف می‌گردد.
در همین رابطه از طرف دانشگاه با خانواده وی تماس گرفته و ضمن عنوان کردن این‌که او خودکشی کرده است، ترتیبات انتقال جنازه به شهرستان دشتی داده می‌شود و انتقال جسد به استان بوشهر نیز توسط مزدوران انجام می‌شود.
 
در همین رابطه پدر رضا، وقتی با اصرار زیاد در غسالخانه موفق به دیدن جسد فرزند خود می‌گردد متوجه آثار ضربات کارد و شکافتگی دست و همچنین شکستگی پای او می‌شود و مشخص می‌شود که موضوع نه خودکشی بلکه فرزندشان به قتل رسیده است و یکی از بستگان نزدیک او نیز شهادت داد که خود هنگام غسل جسد در غسالخانه آثار ضربات کارد را روی جسد مشاهده کرده است.
 
در همین رابطه مادر رضا در رابطه با خبر خودکشی فرزند خود گفته است 14ساعت قبل از این رضا با او تماس گرفته و هیچ‌گونه علائمی از ناراحتی در وی وجود نداشته است و هیچ مشکلی نیز مطرح نکرده است.
 
 در ضمن عمه مقتول ثریا استادی یک هفته بعد از مراسم فاتحه به دانشگاه خواجه نصیر طوسی تهران مراجعه و جویای علل حادثه می‌گردد که با تهدید وارعاب مزدوران دانشگاه روبه‌رو می‌شود.

 

رضا استادی در رشته ترمودینامیک دانشگاه شاهرود دوره لیسانس خود را گذرانده و در ادامه برای گذراندن دوره فوق‌لیسانس به دانشگاه خواجه نصیر می‌رود و در رشته رباتیک در صنعت موشک سازی مشغول به تحصیل بوده است.

 

یک منبع مطلع گفته است تردیدی نیست رضا که یکی از دانشجویان با استعداد در رشته رباتیک بوده است توسط مزدوران رژیم به قتل رسیده است زیرا رژیم برای جلوگیری از درز اطلاعات خود از هیچ قتل و جنایتی فروگذار نمی‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1445ef3e-5cb3-4856-a049-b0e2000577fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات