728 x 90

-

دعاوی مفتضحانه و قدرتنمایی پوشالی آخوندها در مورد دستگیری عبدالمالک ریگی

-

عبدالمالک ریگی
عبدالمالک ریگی
دروغپردازیها وداستان‌سراییهای مسخره حکومت آخوندی در مورد دستگیری عبدالمالک ریگی، که حاکی ازشدت نیازخامنه‌ای به نمایش پیروزی و روحیه دادن به مزدوران سرکوبگر است، هر روز با فضیحت بیشترروبه‌رو می‌شود.

تلویزیون العربیه دراین باره گزارش داد: «وزیر خارجه امارات متحده عربی اعلام کرد آنچه رسانه‌های ایرانی حول دستگیری عبدالمالک ریگی در ایران گفته‌اند که وی در برگشت از دبی دستگیر شده خبری است که مینیمم‌های دقت و صداقت در آن نیست. خبرگزاری امارات به نقل از بیانیه وزارت‌خارجه این کشور گفت ریگی مطلقاً وارد این کشور نشده است».

از سوی دیگر، حکومت آخوندی که در تناقض گوییهای مسخره خود دچار مخمصه شده، دروغی بر دروغ دیگر اضافه می‌کند.
خبرگزاری حکومتی مهر روز 5اسفند ضمن اعتراض به اظهارات سفیر پاکستان در تهران که تصریح کرده بود «دستگیری ریگی بدون کمک اسلام‌آباد امکانپذیر نبود»، نوشت: «رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران خبر دستگیری ریگی را صبح روز سه‌شنبه چهارم اسفند منتشر کردند؛ به گفته مقامهای اطلاعاتی کشورمان، این تروریست تحت تعقیب در پرواز دبی به قرقیزستان دستگیر شد».

اما خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران روز 7اسفند مسیر هواپیما را عوض کرد و نوشت: «ریگی در حالی که از کراچی به دوبی می‌رفت در آسمان ایران، رهگیری و در فرودگاه نزدیک بندرعباس هواپیمای حامل او، فرونشانده و دستگیر شد».

خبرگزاری سپاه پاسداران همراه با این ویراژ مسخره، آسمان را به ریسمان و تنگه جبل الطارق را به قرقیزستان دوخته و در نهایت بلاهت و وقاحت اضافه می‌کند: «دستگیری ریگی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه فرامرزی است» … . ، «چرا که همه دستگاههای اطلاعاتی رو دست خوردند و دستهای خود را به‌عنوان تسلیم و سکوت بالا بردند چرا که غافلگیر شدند. با توجه به اینکه عملیات مذکور در نوع خود در جهان بی‌نظیر بوده است».

فضیحت یاوه گوییها وتناقض بافیهای رژیم، از زمانی بالاگرفت که تلویزیون الجزیره، ساعتی بعد از اعلام دستگیری ریگی توسط رژیم، بادکنگ دعاوی مسخره آخوندها را ترکاند وبه‌نقل ازگزارشگر خود در پاکستان اعلام کرد ریگی یک هفته پیش توسط پاکستان به رژیم آخوندی تحویل داده شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43517f9b-db4d-4ef3-a961-3132b72b3cf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات