728 x 90

خانواده مخالفان سياسي,

دیدار خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی با خانواده زینالی

-

 -
-
جمعی از خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی از جمله خانم کریم بیگی، خانم مهین فر، خانم پاکروان، خانم سیمین عیوض زاده همراه با دکتر محمد ملکی روز سه‌شنبه 10آذر 94 به دیدار خانواده زینالی شتافتند.

هاشم زینالی پدر سعید زینالی و سیمین عیوض زاده مادر زندانی سیاسی امید علی شناس، روز 30آبان در تجمع اعتراضی خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی در یورش وحشیانه وزارت بدنام اطلاعات به همراه جمعی دیگر از خانواده‌ها بازداشت شده بودند.

مزدوران سپاه هنگام بازداشت هاشم زینالی وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به کلانتری ولنجک و بعد به اوین منتقل کردند.

سیمین عیوض زاده، در اعتراض به رفتار وحشیانه مأموران اطلاعات، دست به اعتصاب‌غذا زد و بعد از آن جمعی از زندانیان سیاسی در حمایت از او اعتصاب‌غذا کردند.

خانواده زینالی 17سال است پیگیر فرزندشان سعید زینالی هستند. سعید در قیام دانشجویان در ۱۸ تیر ۷۸ توسط نیروهای جنایت‌پیشه سپاه پاسداران بازداشت شد و تا کنون مفقود می‌باشد.

دژخیمان اطلاعات سپاه از پدر سعید خواسته‌اند که وضعیت فرزندش (سعید زینالی) را پیگیری نکند. این دژخیمان پدر سعید زینالی را تهدید کرده‌اند که در صورت دنبال کردن وضعیت فرزندش بازداشت خواهد شد. دژخیمان از این پدرخواسته‌اند دیگر نگوید فرزندش توسط سپاه دستگیر و مفقود شده است.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50ef1364-4576-486d-b921-68a15b95ede0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات