728 x 90

گردهمايي جوامع ايرانيان در اسلو92,

سخنرانی کاک باباشیخ حسینی، دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران

-

کاک باباشیخ حسینی، دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران
کاک باباشیخ حسینی، دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران
کاک باباشیخ حسینی، دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران

با سلام و با خیرمقدم به همه شما به‌خصوص خواهر مبارز و انقلابی خواهر مریم. و دیگر دوستان محترم. ما با رژیمی مبارزه می‌کنیم که در مبارزه هیچ اصول انسانی، اسلامی، و اخلاقی را نمی‌داند. رژیمی که در مدت 35سال انواع سرکوب، اعدام، شکنجه را بر مردم ما روا داشته، من تعجبم از کشورهای اروپایی و به‌خصوص آمریکاست. رژیمی با این سابقه ددمنشانه و این همه اعمال ضدانسانی در مدت 35سال تا حالا برایشان معلوم نشده که نمی‌شود با این رژیم کنار آمد. خوب آنها رفسنجانی را امتحان کردند، به او امتیاز دادند، بعد از آن به خاتمی. حالا نوبت آخوند روحانی است، این به‌اصطلاح آخوند مدرنیته که در مدت 8ماه دقیقاً نزدیک به 800نفر را در ملأعام اعدام کرده، این آخوند انواع سرکوب را بر مردم ایران روا داشته، این آخوند مدرنیته است؟ در میان این اعدامها حدودا ً60نفر از همزبانان کرد ایرانی هستند، که این آخوند در ابتدا گفت من برای همه مردم ایران آزادی خواهم آورد و به‌خصوص از آزادی برای مردم کردستان سخن گفت. و حتی با این سیاستهای ضدانسانی و غیرمسئولانه‌شان موجب شدند که وضعیت اقتصادی ایران به نوعی بشود که مردم به هر کاری برای امرار معاش دست بزنند. به‌خصوص مردم کردستان، بیشتر مردم کرد به‌خصوص جوانان برای امرار معاش روزانه به مرزهای کشور می‌روند، به مرزهای کردستان ایران و کردستان عراق که آنها را به گلوله می‌بندند. این رژیم آیا واقعاً راهی هست تا با او سازش کنیم؟ حالا به‌اصطلاح آمده که از سیاست اتمی عقب‌نشینی کرده، خامنه‌ای گفته که بله نرمش قهرمانانه، ولی این سیاستی است فریبکارانه، مثل همیشه آخوندها برای تداوم حکومتشان به این سیاست‌ها متوسل می‌شوند. خوب ببینیم چطور و چگونه فشار بر مردم کردستان و مردم ایران آورده می‌شود. من به نقطه دیگری اشاره می‌کنم. نقطه‌ای که من اشاره می‌کنم، این فشارها بر قهرمانان لیبرتی و همان‌طور که گفتیم و قبلاً اشاره کردم زندان لیبرتی، من با خیلی از این عزیزان آشنا بودم. متأسفانه که دژخیمان رژیم و حکومت دست‌نشانده رژیم آخوندی در عراق به آنها حمله کرد و این قهرمانان را در اشرف به خاک و خون کشید و با مزدوران رژیم همکاری کرد حکومت عراق، تا بتوانند از انواع تسلیحات نظامی استفاده کنند تا به لیبرتی حمله بشود و متأسفانه مجاهدان قهرمان به‌شهادت رسیدند و حالا جنایت ضدبشری و ضدانسانی، دفن کردن و پنهان کردن 52 مجاهد قهرمان که اصلاً مشخص نیست که آنها را دفن کردند و چه کار و چه بلایی بر سر این عزیزان آوردند. من از این‌جا به‌عنوان نماینده سازمان خه‌بات کردستان، از راه‌حلهای خواهر مریم رجوی در مورد عزیزانمان در لیبرتی پشتیبانی می‌کنم و از صمیم قلب می‌خواهم به‌زودی، در واقع این بحران بزرگ که دامن این مقاومت را گرفته که مشکل بزرگی برای همه ماست، به‌زودی پایان پذیرد. من تأکید می‌کنم که این رژیم به‌رغم همه ترفندهایش سرنگون خواهد شد و مردم ایران و مردم کردستان به آزادی نایل خواهند آمد.

این‌جا لازم می‌دانم که سلام و درود بلند بفرستم به برادر بزرگ و انقلابی آقای مسعود رجوی، که در واقع نه این‌که ما با مقاومت ایران هم‌پیمان هستیم، ما کردها به‌خصوص سازمان خه بات، با خود ایشان به جز مقاومت هم‌پیمان و دوست و ایشان را پشتیبان خودمان می‌دانیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/954e746c-a84c-44e3-b6a8-1c47ce93c181"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات