728 x 90

دخالتهای ایران,

سایت حکومتی صراط: دولت روحانی تروریستی بودن حزب‌الله را پذیرفت؟!

-

--
--
28آبان 94 - سایت حکومتی صراط وابسته به باندهای دلواپس نظام در مورد شرکت دولت حسن روحانی در اجلاس اخیر وین در مطلبی تحت عنوان سؤالاتی پیرامون نشست وین- دولت روحانی تروریستی بودن حزب‌الله را پذیرفت؟! در مورد مواد مصوبه اعلام شده در این اجلاس از جمله نوشت: سؤال‌هایی به ذهن خطور می‌کند که به نظر می‌رسد مقامات دولتی شرکت کننده در این دو اجلاس، بایستی درباره آنها توضیح دهند...

یکم: در بند یک از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که باید منکوب شوند، نام برده شده است. این در حالی است که همه می‌دانیم حزب‌الله لبنان، برخی گروه‌های مجاهد عراقی حاضر در سوریه و شخص سردار قاسم سلیمانی نیز در لیست تروریستی آمریکا قرار دارند. چرا بند مذکور شفاف نیست و یا اگر هست چرا هیچ احصایی درباره نام دقیق گروه‌های تروریستی که باید منکوب شوند در آن وجود ندارد؟

دوم: آتش‌بس سراسری در سوریه به چه معناست؟! آیا به این معنی است که عملیات‌های حزب‌الله و استشاره‌های سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین به ارتش و نیروهای مردمی سوریه نیز متوقف شود؟! همچنین آیا این آتش‌بس به‌معنی پذیرفتن حضور معارضه دولت بشّار اسد در بخش‌هایی از ارض سوریه است؟!
از سوی دیگر آیا در چیزی به اسم روند سیاسی منتهی به تشکیل دولت جدید در سوریه صراحتاً جایی برای بشّار اسد، رئیس‌جمهور فعلی سوریه هست یا خیر؟!

سوم: آیا بند 4 اشاره شده به این معناست که دولت یازدهم ایران نیز در کنار سایر حامیان گروه‌های معارض، ملزم شده است که به‌نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان حامی شماره یک ارتش سوریه؛ دفاع‌الوطنی سوریه، حزب‌الله لبنان، گروه‌های مجاهد عراقی و سپاه قدس را ملزم به آتش‌بس و قطع طرحهای عملیاتی خود در دفاع از مقدسات، مردم و دولت سوریه کند؟!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/538c7c1b-dbff-4460-a0a7-a3c2c1eea507"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات