728 x 90

عمليات تروريستى,

مراسم گرامیداشت قربانیان جنایت تروریستی پاریس در کلیسای نوتردام پاریس

-

 -
-
روز دوشنبه 25آبان 94 مراسم گرامیداشت قربانیان جنایت تروریستی در کلیسای نوتردام پاریس برگزار شد:

هزاران شهروند فرانسوی از اقشار و سنین مختلف از ساعتها قبل برای شرکت در این مراسم یادبود و ادای احترام به قربانیان این جنایت ضدبشری در مقابل دربهای این کلیسای تاریخی گرد آمده بودند.

علاوه بر شهروندان فرانسوی و اقوام قربانیان جنایت جمعه شب، تعداد کثیری از شخصیتها و مقامات تراز اول فرانسوی از جمله خانم ان هیدالگو، شهردار پاریس، والری ژیسکاردستن رئیس‌جمهور اسبق فرانسه، فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه 1 پاریس، فرانسوا فیون و آلن ژوپه، نخست وزیران سابق فرانسه در این مراسم که تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد، شرکت داشتند.

هیأتی از اعضا و حامیان مقاومت ایران برای ادای احترام به قربانیان این جنایت در این مراسم که توسط شخص اسقف اعظم پاری آندره وینت تروییس انجام شد و قریب به دو ساعت به طول انجامید شرکت کردند.
 


بعد از پایان مراسم مذهبی، هیأت مقاومت ایران، با گذاشتن گل در کنار محلی که به‌طور سمبلیک برای قربانیان در نظر گرفته شده بود، نسبت به قربانیان این جنایت هولناک ادای احترام کردند.

اعضای هیأت مقاومت در مصاحبه با نمایندگان رسانه‌های ارتباط جمعی ضمن محکوم کردن شدید این جنایات و تسلیت به خانواده‌های قربانیان و مردم فرانسه یادآوری کردند که خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در پیام تسلیت خود به مردم و رئیس‌جمهور فرانسه، این جنایت فجیح و کشتار ضدبشری را محکوم و تأکید کرد، مردم ایران از بیش از سه دهه پیش در برابر حکومت سرکوبگر و تروریست آخوندها، یعنی پدرخوانده داعش، مقاومت می‌کنند، در این لحظات سخت مردم فرانسه و احساساتشان را کاملاً درک می‌کنند و با آنها همدرد هستند و از نظر مقاومت ایران، بنیادگرایی و ترویسم تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت‌فقیه و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها هیچ ربطی به اسلام ندارد و این پدیده شوم در هر کجا که باشد دشمن صلح و بشریت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95b8d7a2-9d1f-4d25-8786-2058ae6cc1ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات