728 x 90

پاسخ سخنگو,

هذیان گوییها و وحشت بی‌حد و حصر رژیم محتضر آخوندی و پاسخ سخنگوی مجاهدین

-

پیروزی  بزرگ  مبارک
پیروزی بزرگ مبارک
در حالیکه فساد دستگاه حکومتی مالکی عالم‌گیر شده و به معامله تسلیحاتی با روسیه و رشوه خواری در این معامله به یک فضاحت بی‌سابقه برای او تبدیل شده است. وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در یک خبرسازی ابلهانه به ناگهان ادعا کرده است رهبران و سیاستمداران برجسته عراقی مانند ایاد علاوی و طارق الهاشمی توسط مجاهدین تأمین مالی می‌شوند.
در شرایطی که مالکی، در تنگنای قافیه فساد و رشوه خواری مجبور شده است علی دباغ را برکنار کند، رژیم رژیم آخوندی برای نجات نخست‌وزیر تحت الحمایه‌اش به جفنگ‌گویی افتاده و خبرگزاری مهر وزارت اطلاعات نوشته است «برخی از اعضای العراقیه به‌طور منظم از گروهک تروریستی منافقین پول دریافت می‌کردند... این اموال از طریق حسابها و بانکهای خارج از عراق در اختیار اعضای العراقیه قرار می‌گرفت و طارق الهاشمی، ایاد علاوی، صالح المطلک، حیدر الملا، فلاح النقیب و میسون الدملوجی از جمله این اعضا بودند».
پیش از این اطلاعات آخوندی ادعا کرده بود که مقامات کاخ سفید و وزارت‌خارجه آمریکا و پنتاگون و سنا و کنگره آمریکا نیز توسط مجاهدین تأمین مالی می‌شوند و قضات انگلستان و فرانسه و اسپانیا و دادگاه عدالت اروپا و دادگاه استیناف آمریکا و 7هزار شهردار اروپایی و 4هزار پارلمانتر در سراسر جهان از مجاهدین حقوق می‌گیرند واخیراً ادعا کرد لازمه حل و فصل بحران مالی یونان آن‌چنان که وزیر خارجه آمریکا از این کشور خواسته است، پذیرش مجاهدین در یونان است.

یک سخنگوی مجاهدین درباره هذیان گوییها و وحشت بی‌حد و حصر رژیم محتضر ولایت‌فقیه از سازمان مجاهدین و این‌که به‌طور ناخواسته این سازمان را به‌مثابه ابر قدرت مالی جهان تصویر کرده است گفت:
باید منتظر بود که به‌زودی آخوندها ادعا کنند کاخ کرملین و حزب کمونیست چین نیز توسط مجاهدین تأمین مالی می‌شوند و بحران مالی اروپا نیز زیر سر این سازمان است تا مقامات اروپایی برای رفع نیازمندیهای مالی خود به جانب مجاهدین دست دراز کنند!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95df1a15-cd9b-49ca-898e-51a7404cb9d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات