728 x 90

اخبار روسيه,

درخواست ممنوعیت شرکت روسیه در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی

-

روسیه
روسیه
کمیسیون مستقلی که از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مأمور بررسی تخلفات در دو و میدانی شده، ضمن اعلام اتهام به دولت روسیه به جهت ’دخالت مستقیم’ در آزمایشگاههای دوپینگ خواهان آن شده که روسیه به‌دلیل نقش خود در پنهان‌کاری در آزمایشهای دوپینگ از شرکت در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی منع شود.

این کمیسیون همچنین خواهان محروم کردن مادام العمر ۵ دونده و ۵ مربی روسی از هر گونه فعالیت حرفه‌ای در رشته دو و میدانی شده است و گفته است تا زمانی که روسیه برای بهبود روند آزمایش‌ها تدابیر تازه‌یی اتخاذ نکند باید از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم بماند.

همچنین در این گزارش، فدراسیون جهانی دو و میدانی (IAAF) به‌دلیل موارد متعددی از آزمایش‌های مشکوک دوپینگ در مهمترین مسابقات جهانی، از جمله المپیک ۲۰۱۲ لندن متهم به ’کوتاهی’ و ’ناکارآمدی سیستماتیک’ شده است و خواستار تعلیق لامین دیاک٬ ۸۲ ساله، عضو افتخاری و رئیس سابق اتحادیه بین‌المللی فدراسیونهای دو و میدانی شده‌اند.

یادآوری می‌شود که دیاک در ماه اوت امسال از ریاست اتحادیه کناره‌گیری کرد و سباستین کو، قهرمان سابق المپیک و رئیس کمیته برگزاری المپیک لندن جایگزین او شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86959a64-a89d-4ced-ba32-dd0c313d74a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات