728 x 90

تشدید سرکوب ,

تهران - حمله‌ ایادی دولت به کارتن خوابها و به آتش کشیدن وسائل آنها

-

یورش مزدوران به کارتن خوابها - آرشیو
یورش مزدوران به کارتن خوابها - آرشیو
دولت حسن روحانی در یک اقدام ضدانسانی به جای ساماندهی کارتن خوابها دستور ضرب و شتم و به آتش کشیدن وسائل آنان را داد.

روزنامه حکومتی شهروند روز 19آبان اذعان کرد صبح روز دوشنبه 18آبان 94 گروهی در حضور حمایت آمیز مأموران نیروی انتظامی با چوب و چماق و آتش به کارتن خوابها و معتادان پارک حقانی دروازه غار (هرندی) حمله کردند و وسایل و چادرهای استراحت آنها را به آتش کشیدند.

گرداننده منطقه 12 تهران در این رابطه گفته است: در حادثه روز گذشته مأموران انتظامی در محل حضور داشتند و با کمک مأموران شهرداری سعی شد امنیت به محل بازگردد.

به گفته شاهدان عینی خودروهای کلانتری ١١٦ مولوی در اطراف پارک توقف کرده بودند اما وارد پارک نشدند.
اهالی محل، شهرداری را در این اتفاق دخیل می‌دانند، اما کارگزار رژیم پوریا، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ١٢ گفته است: شهرداری منطقه ١٢، هیچ نقشی در این ماجرا نداشت، اهالی محل این کار را انجام دادند.

یکی از شاهدان عینی که در اطراف پارک حضور داشته گفته است: همان اطراف بودم که صدای داد و فریاد از داخل پارک شنیده شد، وقتی نگاه کردم، گروهی را دیدم که با چوب و چماق در حال رفتن به سمت معتادان و کارتن‌خواب‌های داخل پارک هستند و با همان چوب آنها را می‌زنند و از داخل چادرها بیرونشان می‌آورند، تعدادی از آنها هم روی وسایل این افراد کبریت روشن انداخته و همه چیز را آتش می‌زدند.

وی ادامه می‌دهد: کارتن‌خواب‌ها و معتادان هم با دیدن این شرایط، به هر سمت فرار می‌کردند، افراد ناشناس حتی روی چادرهایی که داخل‌شان معتادان خوابیده بودند، هم آتش انداختند که باعث شد تعدادی از این افراد دچار سوختگی شوند.

این شهروند تهرانی که محل کارش در مجاورت پارک حقانی است، گفته است خودروهای پلیس در اطراف این پارک ایستاده بودند و هیچ واکنشی نسبت حمله و هجوم به کارتن خوابها نشان ندادند.

یکی دیگر از شاهدان گفته است تمام کسانی که دچار سوختگی شده بودند، بدون توجه به زخم‌شان، فرار می‌کردند، چون می‌ترسیدند آنها را بگیرند و با چوب بزنند. کسانی که به آنها حمله‌ور شده بودند، با چوب همه را می‌زدند.

این عمل زشت و جنایتکارانه در حالی که ٢٦روز قبل اعضای قلابی شورای شهر تهران، از پارک حقانی بازدید کرده و وعده ساماندهی محله هرندی را داده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/491f48d0-5eef-48ea-98d6-2296da17a097"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات