728 x 90

-

اعتراف رئیس مرکز آمار رژیم به آمارهای دروغین

-

مرکز آمار ایران
مرکز آمار ایران
رئیس مرکز آمار رژیم به رقم سازی، بازی با آمار و ارایه آمار و ارقام گمراه‌کننده توسط مقامات و نهادهای مسئول ارایه آمار در دولت روحانی اعتراف کرد و گفت: ”واقعا اگر از ما سؤال بکنند می‌گوییم آقا این عددها گمراه‌کننده هست“.
 
این کارگزار رژیم به آمارهایی اشاره می‌کند که بسیاری از تجزیه و تحلیلهای غلط برآنها استوار است که اساساً مورد تأیید نیست و ”استاندارهای آماری را ندارد“.
 
عادل آذر سپس به ”جزیره‌ای“ عمل کردن مراکز متعدد آمار اشاره می‌کند و می‌گوید: ”جزیره‌ای عمل کردن درحوزه آمارهای رسمی سم است“.
 
این کارگزار رژیم در ادامه می‌گوید که در نظام آخوندی هر دستگاهی آمار مورد نظر خودش را می‌دهد که با واقعیات مطابقت ندارد و صرفاً به این دلیل آمار مورد نظر را می‌دهد که ”دوست دارد“ و ”بالاخره کسی هم نمی‌گوید ماست من ترش است“ !. (تلویزیون شبکه خبر5آبان 94)
 
روزنامه حکومتی کیهان6 آبان 94 به یک نمونه تناقض آماری با ادعای خروج از رکودی آخوند روحانی دست می‌گذارد و در مطلبی تحت عنوان ”آمار وزارت صنعت درست است یا خبر روحانی درباره خروج از رکود؟“، به آمار منفی شدن شاخصهای صنعتی در4ماهه سال جاری که بیانگر افت شدید وضعیت واحدهای صنعتی و معدنی کشور است اشاره می‌کند و می‌نویسد ”عملکرد 4ماهه اول 1394 وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاخصهای صنعتی و معدنی کشور شامل تعداد جواز، اشتغال و سرمایه تأسیس واحدهای صنعتی، تعداد جواز، اشتغال و سرمایه پروانه بهره‌برداری صنعتی، گواهی کشف معادن، پروانه اکتشاف معادن، پروانه بهره‌برداری معادن و مجوز برداشت از معادن نسبت به مدت مشابه سال گذشته دچار افت شدید شده‌اند.
 
مطابق گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد تعداد جواز تأسیس واحدهای صنعتی در 4ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدوداً منفی 9 درصد، پروانه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی منفی 10 درصد، گواهی کشف معادن منفی 24 درصد، پروانه اکتشاف معادن منفی 20 درصد، پروانه بهره‌برداری از معادن منفی 39 درصد و مجوز برداشت از معادن منفی 41 درصد بوده است“.
 
قبلا نیز که روحانی و کارگزاران دولتش ادعای رشد اقتصادی، کاهش تورم، خروج از رکود، گشایش در معیشت مردم و... را داشتند، رسانه‌ها و مهره‌هایی از هر دوباند رژیم ادعاهای روحانی و وزرای دولت او را با ارایه آمار و ارقام دست او را در دروغگویی، بزرگنمایی و بازی با آمار رو کرده‌اند.
 
روزنامه جهان صنعت 8تیر 94دستکاری در آمار و بازی با آمار توسط دولت روحانی را به چالش کشیده و تحت عنوان ”کدام آمار درست است؟“، اختلاف میان نرخهای اقتصادی مختلف که توسط بانک مرکزی و مرکز آمار رژیم منتشر شده را ”بسیار تأمل برانگیز“ می‌داند.
 
این روزنامه هم مانند رئیس مرکز آمار رژیم به این واقعیت اعتراف کرده که هر دستگاهی از رژیم آماری را ارایه می‌دهد که به نفع خودش است از جمله این‌که نعمت زاده وزیر صنعت رژیم ”از آماری دفاع می‌کند که به نفع او و وزارتخانه‌اش است. “.
 
واقعیت این است با تمامی تلاشهای دولت آخوند روحانی در رابطه با بازی با آمار و یا دستکاری آن، برای سفید سازی وضعیت بحرانی رژیم، وضعیت اقتصادی آن‌قدر خراب است که 4 وزیر اقتصادی دولت روحانی از جمله نعمت زاده که به چند مورد از دستکاری او درآمار اشاره شد، به بحرانی بودن وضعیت اعتراف کرده‌ و در رابطه با این وضعیت به روحانی هشدار دادند.
 
وقتی رئیس مرکز آمار رژیم که متولی اصلی آمار در نظام آخوندی و در دولت آخوند حسن روحانی است، چنین برآوردی از ارایه آمار توسط این دولت و ارگانهای رسمی رژیم می‌دهد و وقتی رئیس دولت آخوندی در مورد خروج از رکود  به صراحت دروغ می‌گوید که حتی صدای کارشناسان اقتصادی وابسته به باند خودش را هم در می‌آورد، می‌توان حدیث مفصل وضعیت بحرانی رژیم و دجالیت در این نظام ضد‌مردمی را، از این مجمل خواند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed490fdc-e254-46f2-9a82-0aa6ebf95400"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات