728 x 90

اخبار سوريه,

دهها کشته و مجروح نیروهای اسد در کمین رزمندگان در حما

-

هدف قرار گرفتن یکی از تانکهای ارتش اسد
هدف قرار گرفتن یکی از تانکهای ارتش اسد
در جبهه حما، رزمندگان سوریه ضربات جدی به رژیم اسد وارد کردند و تلفات و خسارات سنگینی به آنان تحمیل کردند.

تلویزیون اورینت: یک نفربر زرهی بی.ام.پی که ساخت روسیه است و قبلاً توسط رژیم اسد مشغول کشتار بود الآن در دست رزمندگان است که دشمن را با آن هدف قرار می‌دهند. رزمندگان این بی.ام.پی را در کفر نبوده به غنیمت گرفتند. مشابه همین صحنه در جبهه صخر مشاهده می‌شود جایی که رزمندگان یک هواپیمای شناسایی دشمن را ساقط کردند. آنها همچنین یک تانکر سوخت دشمن را در با موشکهای تاو منهدم کردند و تمام سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

در محور حایا نیز رزمندگان پیشروی کردند و به موفقیت دست یافتند. تیپ فرسان شام رزمندگان موفق شد، یک خودرو نظامیان اسد را با استفاده از مین ضدتانک که در مسیر آن کار گذاشته بود، منهدم کند. در این عملیات حداقل 12تن از نیروهای دشمن کشته شدند.

در حومه شرقی حما نیز همین سناریو تکرار می‌شود. نظامیان اسد در زمین با شکست مواجه هستند و فراتر از آن هواپیماهای روسیه در آسمان نیز همین شکست را تجربه می‌کنند. درگیری میان رزمندگان و نظامیان اسد در مسیر سلمیه ـ حمص به کشته شدن حداقل 14تن از نیروهای اسد و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد. همچنین مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات به غنیمت رزمندگان درآمد. رزمندگان همچنین موفق شدند در یک کمین، ستون نظامیان اسد را که مقصد آنها مشخص نبود منهدم کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38d7715b-33a7-4593-adb2-eac1a6bebe4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات