728 x 90

اخبار سوريه,

درهم شکستن تهاجم جدید نظامیان اسد در حما توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت گزارش داد: مرکز مطبوعاتی حما اعلام کرد رزمندگان تهاجم جدید نظامیان اسد به روستاهای منطقه سهل الغاب را درهم شکستند. رزمندگان تلفات سنگینی به مهاجمان وارد کردند.

از ساعتهای اولیه بامداد رژیم اسد مناطق تحت کنترل رزمندگان در سهل الغاب را برای هموار کردن راه تصرف آن گلوله‌باران کرد. گلوله‌باران این مناطق از پادگان جورین به سوی روستای بحسه در شمال و خربت ناقوس در غرب صورت گرفت.

نظامیان اسد پیش از این هنگام تهاجم به حومه شمالی حما تلفات سنگینی را متحمل شده بودند. رزمندگان در محورهای تهاجم رژیم اسد 24 تانک را منهدم کردند. علاوه بر این چندین مسلسل سنگین و خودروهای نفربر را در جبهه‌های مورک، صیاد و المغیر منهدم کردند.

رزمندگان همچنین در حومه حما یک هلیکوپتر را سرنگون کردند و در حومه لاذقیه نیز با آتش مسلسلهای خود به یک هلیکوپتر آسیب رساندند.
رزمندگان سوری اولین هلیکوپتر را با مسلسلهای ضدهوایی زمانی هدف قرار دادند که در آسمان شهرک کفر بوده و در ارتفاع پایین پرواز می‌کرد.
رزمندگان ساحل هلیکوپتر دوم را در شهرک سلما در حومه لاذقیه هدف قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4027387-7b02-4292-adc8-fa296746b64d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات