728 x 90

دخالتهای ایران,

هلاکت پاسدار همدانی، جلاد مردم سوریه، جانشین فرمانده سپاه و معاون نیروی قدس

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
او قاتل مجاهدین و مردم کردستان و از مسئولان اصلی سرکوب قیامهای 78 و 88 در تهران بود
هلاکت بالاترین پاسدار در سوریه نشان می‌دهد کشتی آخوندها در این کشور به گل نشسته و با شکستهای هولناکی مواجه است
بنا بر خبر منتشر شده از سوی سپاه پاسداران، پاسدار- سرتیپ حسین همدانی، جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه موسوم به امام حسین، مشاور فرمانده کل سپاه، معاون قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی تروریستی قدس و سرکرده سپاه پاسداران در سوریه و جلاد مردم این کشور، روز گذشته در شهر حلب به هلاکت رسیده است. سپاه پاسداران با عوامفریبی و دجالیت پاسدار همدانی را از «مدافعان حرم حضرت زینب» خوانده اما در منتهای بلاهت اعلام کرد که او در حومه شهر حلب جایی که 360 کیلومتر با زینبیه (حرم حضرت زینب) فاصله دارد کشته شده است.

همدانی از بالاترین و قدیمی‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران، از عاملان اصلی کشتار کردستان (در سالهای 58 تا 60) و فرستادن دانش‌آموزان و کودکان بر روی میدانهای مین در جنگ ضدمیهنی، از مسئولان سرکوب قیام مردم تهران در سال 1378 و سرکرده لشکر موسوم به «محمد رسول‌الله» در سرکوب قیام 88 به‌ویژه در خیزش بزرگ مردم در عاشورای88 بود.
این پاسدار به همراه جنایتکارانی هم‌چون صیاد شیرازی در عملیات کبیر فروغ جاویدان به مقابله با ارتش آزادیبخش پرداخت و در یک جنایت جنگی بسیاری از مجاهدان اسیر و مردمی که به حمایت از مجاهدین برخاسته بودند را به فجیعترین شکل در محل به قتل رساندند. خامنه‌ای به‌خاطر جنایتهای پاسدار همدانی و خدماتش به نظام ولایت‌فقیه، دو بار به او نشان فتح داد.

هلاکت همدانی و شمار دیگری از فرماندهان و پاسداران همراه او بار دیگر این حقیقت را خاطرنشان می‌کند که جنگ جنایتکارانه علیه مردم سوریه به‌طور کامل توسط رژیم آخوندی و پاسدارانش فرماندهی و هدایت می‌شود. در غیراین صورت، دیکتاتور سوریه مدتها پیش سقوط کرده بود و سوریه و منطقه با وضعیت فاجعه‌بار کنونی مواجه نبود.
از سوی دیگر هلاکت بالاترین مهره نظامی رژیم در سوریه نشان می‌دهد کشتی رژیم آخوندی در سوریه به گل نشسته و این رژیم با شکستهای پی‌درپی و هولناکی مواجه است.

به دنبال پیشروی نیروهای اپوزیسیون و شکستهای پی‌درپی بشار اسد، رژیم آخوندی در هفته‌های اخیر گروه‌های زیادی از پاسداران و مزدوران را روانه سوریه کرده است. به‌نحوی که در بسیاری از جبهه‌ها، مانند جنگی که از روز گذشته در منطقه لاذقیه علیه مردم و اپوزیسیون شروع شده است، نه تنها فرماندهی جنگ را پاسداران به عهده‌ دارند بلکه خطوط مقدم جبهه نیز از پاسداران و مزدوران عراقی و لبنانی آنها تشکیل شده است.

پاسدار همدانی در روز 11اردیبهشت 1392 درباره اهمیت دخالتهای رژیم در سوریه گفته بود: «سوریه از طرف مسلمانان با استکبار و تروریسم می‌جنگد... . سوریه در اردوگاه مقاومت اسلامی و با ایران برادر است. امروز وظیفه ماست که از سوریه حمایت کنیم و نباید حمایتهای سوریه از انقلاب اسلامی را پنهان کنیم» (خبرگزاری وابسته به نیروی تروریستی قدس، تسنیم). او در روز 15اردیبهشت 93 نیز گفته بود: «ایرانیان حزب‌الله دوم را در سوریه تشکیل دادند... . امروز ما به دلایل منافعی چون انقلاب اسلامی در سوریه می‎جنگیم و دفاع ما در حد دفاع مقدس (جنگ ایران و عراق) است و امروز ۱۳۰ هزار بسیجی آموزش دیده منتظر ورود به سوریه هستند» (خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران).


دبیرخانه شورای ملی مقاومت
17مهر 1394 (9اکتبر2014)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcc23236-bdaa-4bd0-9340-440b9ab283e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات