728 x 90

اختلاس در ایران,

”من پیش این آقایان رفتم تا جایزه بگیرم“ !

-

بابک زنجانی
بابک زنجانی
محاکمه بابک زنجانی میلیادر نفتی به جرم فساد اقتصادی به عرصه جنگ و جدال دیگری بین باندهای رژیم مبدل شده است.
فساد اقتصادی در نظام ولایت عرصه‌ای است که باندهای رژیم در آن، در غارت و چپاول گسترده و مستمر اموال مردم، با هم زور آزمایی می‌کنند به‌نحوی که هر کدام سعی می‌کند تا ضمن کسب سهم بیشتر از این غارت، دیگری را متهم به فساد کند تا در عرصه سیاسی نیز بتواند قدرت و هژمونی بیشتری را به چنگ آورد. جدال بر سر بابک زنجانی و پرونده فساد وی نیز در ادامه همین رویارویی است.
بر این اساس هر یک از باندها تلاش دارد زنجانی را به باند مقابل منتسب کند، در حالی که به‌طور خاص هر دو باند رژیم از چپاول و غارت او بهره‌ها برده‌اند، به‌نحوی که تمامی سران رژیم امثال رفسنجانی، آخوند حسن روحانی،آخوند محمد خاتمی و احمدی‌نژاد و.. با افتخار با او به‌عنوان یک کارآفرین برتر نظام ملاقات داشته و عکس یادگاری هم گرفته‌اند.
کیهان خامنه‌ای 12مهر 94 بابک زنجانی را دست پروده اقتصادی کارگزاران (باند وابسته به رفسنجانی) دانسته و ضمن شرح مختصری از سوابق و چپاول آن در نظام آخوندی نوشته است: ”بابک زنجانی تاجری است که کار خود را با دباغی آغاز کرد“ و در گفتگو با رسانه‌ها گفته بود: بیش از ۷۰ شرکت از جمله شرکت هلدینگ توسعه سورینت قشم، اولین بانک سرمایه‌گذاری اسلامی در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان را داشته و همچنین شرکتهایی در دبی، ترکیه و تاجیکستان دارد و در مجموع آمار کارمندانش به بیش از ۱۷ هزار نفر می‌رسد“.
تلویزیون شبکه یک رژیم 11مهر 94ضمن گزارشی در مورد دادگاه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی اظهارات امیرعباس سلطانی عضو کمیته تفحص مجلس رژیم در مورد بخشی از داراییهای بابک زنجانی را آورده است: ”در ترکیه حداقل 40 تا هواپیما دارد، کشتیرانی دارد، کارخانه آلومینیوم‌سازی دارد، کارخانه سنگ دارد، ترمینال مسافری تو تاجیکستان دارد، تاکسیرانی دارد، بانکی به‌نام بانک ارزش دارد که در تاجیکستان است، در مالزی بانک تأسیس کرده، 60 تا شرکته“.
بابک زنجانی در زمان دولت روحانی به جرم دزدیهایی که در زمان احمدی‌نژاد کرده دستگیر شد و به گفته وزرات نفت رژیم او بیش از ۲ میلیارد یورو بابت فروشهای نفتی از سوی دولت احمدی‌نژاد بدهکار است.
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت آخوند روحانی مرداد سال گذشته بابک زنجانی را متهم کرد که با همکاری چند وزیر و رئیس کل بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار دریافت و به «‌حساب بانک جعلی» خود در مالزی واریز کرده که در نهایت این پول «‌از بین رفته» است.
به‌رغم این‌که هر دو باند رژیم تلاش دارند که دزدیهای این غارتگر وابسته به نظام آخوندی را به باند دیگر منتسب کنند، اما واقعیت این است که این فرد با سران دولتهای رژیم در زمان هاشمی رفسنجانی، آخوند محمد خاتمی، احمدی‌نژاد و آخوند حسن روحانی ارتباط داشته است، و خودش در مورد عکسهای یادگاری با رفسنجانی و آخوند محمدخاتمی گفته است ”من پیش این آقایان رفتم تاجایزه بگیرم“ !
اکنون باندهای رژیم با منطق ” ”کی بود کی بود من نبودم “ می‌خواهند شانه از زیر بار خالی کنند، نظامی که فساد و غارت از سر و روی مقامات آن می‌بارد و معاونان رئیس‌جمهورش به همین جرم در زندان هستند، چگونه می‌خواهد با شیادی و دجالیت از زیر بار چنین پرونده بزرگی از فساد که به‌روشنی از هر دو باند رژیم (آن هم از بالاترین مهره‌هایش) نشان‌ دارد بگریزد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f134d46e-968d-406e-9bb7-2d550302056e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات