728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

دجالیت مهره‌های خلیفه ارتجاع بر سر دیدار ”اتفاقی“

-

رفسنجانی، خامنه‌ای و روحانی
رفسنجانی، خامنه‌ای و روحانی
در ادامه حملات مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای به دیدار و دست دادن ”اتفاقی“ ظریف با باراک اوباما، آخوندهای وابسته به این باند نیز به صحنه آمده‌اند.
 
اگر ‌چه آنها مانند رسانه‌ها و مهره‌های این باند به صراحت شخص ظریف را مورد تهاجم قرار نداده و ظاهراً به فرموده مراعات او را کرده‌اند، اما هم کار ظریف و هم مجدداً موضوع رابطه با آمریکا را زیرضرب برده‌اند.
آخوند موحدی کرمانی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در نماز جمعه 10مهر94 می‌گوید: ”ما به این آمریکا دست نمی‌دهیم. دست دادن، یعنی رابطه ما با شما خوب است. ابداً، هیچ رابطه ما با آمریکای ظالم خوب نیست. آمریکا دشمن شماره یک اسلام است و در نتیجه تا این چنین دشمنی را دارد، ما هم با تمام وجود دشمن آمریکا هستیم. این توافقی که مطرحه، توافق ربطی به این مسائل ندارد، بیزاری ما از دشمنان دین، جزو پایه‌های اصلی دین ماست“.
 
آخوند موحدی کرمانی با این بیان دجالگرانه! با باند مقابل که اخیراً بارها و به بیانهای مختلف ضرورت برقراری رابطه با آمریکا و دخیل بستن به آن را مطرح کرده‌اند، به‌اصطلاح مرزبندی عقیدتی می‌کند.
بگذریم که در زمان حیات خمینی دجال و پس از آن در زمان خامنه‌ای، هر وقت مصلحت نظام اقتضا کرده است که بر سر مسایل مختلف با آمریکا مذاکره شود، نظام آخوندی تردیدی به خود راه نداده و با اذن ولی‌فقیه (خمینی و خامنه‌ای) مذاکرات انجام گرفته و سخنی نیز از ”بیزاری از دشمنان“ در کار نبوده است.
 
آخوند علم‌الهدی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد نیز با بیان دجالگرانه دیگری همین خط حمله به دولت روحانی را دنبال می‌کند و می‌گوید:”مسئولان نظام ما بدانند و سیاستگذاران ما بدانند در سیاست‌گذاری خارجی، دشمنان ما دشمن خدا هستند و تنها دشمن ما نیستند که با آنها مماشات کنند و اگر بخواهند دست بدهند و تعامل کنند و با روی خوش مشکل را حل کنند آنها جری‌تر و گستاخ‌تر می‌شوند و برخورد محکم و حکیمانه مقام معظم رهبری با صلابت ولایت، یک فرهنگ برخورد با دشمنان خداست و سیاستگذاران ما در روابط بین‌الملل این فرهنگ را الگو قرار دهند“.
 
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) آخوند علم‌الهدی گفته است با «خوش و بش» نمی‌توان دشمن را سرجایش قرار داد. (خبرگزاری تسنیم 10مهر 94)
آخوند احمد خاتمی یکی دیگر از امام جمعه‌های موقت خامنه‌ای در تهران گفته است ”دشمن ما آمریکا شدیداً به‌دنبال رابطه است و او هم‌چنان برای ما به‌عنوان شیطان بزرگ است. “. (خبرگزاری تسنیم 10مهر 94)
 
مرزبندی که امام جمعه‌های خامنه‌ای با باند رفسنجانی - روحانی بر سر رابطه با آمریکا می‌کنند، ناشی از دعوای سران دو باند بر سر ” انقلاب اسلامی“ و ”جمهوری اسلامی“ است، که خامنه‌ای در سخنرانی 25شهریور 94 در جمع سرکردگان سپاه ضد خلقی آن را مطرح کرد.
 
خامنه‌ای و باندش روی تداوم ارتجاع آخوندی تحت عنوان ” انقلاب اسلامی“ تأکید می‌کنند که این مفهوم فراتر از ”جمهوری اسلامی“ است که باند دیگر رژیم و در رأس آن رفسنجانی بر آن باورند که اکنون که ”جمهوری اسلامی“ آخوندی استقرار یافته، نیاز تداوم انقلاب نیست و باید با دنیا و به‌خصوص با آمریکا از در تعامل وارد شد.
 
ولی‌فقیه ارتجاع در سخنانش به ”دوگزاره“ مختلف در نظام آخوندی اشاره می‌کند: ”دوتا گزاره را مخالفان ما، دشمنان ما می‌گویند، عده‌یی هم در داخل همانها را تکرار می‌کنند که اینها با هم متناقضند در واقع، منتهی به تناقض آنها توجه نمی‌شود. مکرر یک گزاره این است، مکرر تکرار می‌کنند که شما کشور قدرتمندی هستید، شما کشور بانفوذ و اثرگذاری هستید، این را زیاد در دنیا ما می‌شنویم. حالا یک عده‌یی می‌خواهند، آدمهای ضعیف و کوته‌بین در داخل همین را هم حاضر نیستند قبول کنند. گزاره دوم این است که میگند آقا شما این کلمه انقلاب، مسأله انقلاب و روحیه انقلابی را این‌قدر دنبال نکنید“.
 
سخنان امام جمعه‌های خامنه‌ای در نفی رابطه با آمریکا و تقبیح دست دادن ظریف با رئیس‌جمهور آن کشور نیز ناشی از این رو در رویی عملی و نظری خامنه‌ای با آخوند حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی است.
 
البته وقتی از مرزبندی به‌اصطلاح اعتقادی درنظام آخوندی صحبت شود، به هیچ‌ وجه نباید آن را در چارچوب اختلاف نظرگاههای ایدئولوژیک مرسوم تعبیرکرد، بلکه مرزبندی به‌اصطلاح اعتقادی درنظام ولایت در راستای منافع باندی و دست آخر در راستای جنگ قدرت و هژمونی است. تمامی حرف مهره‌های خلیفه ارتجاع در داستان دیدار ”اتفاقی“ ظریف نیز ریشه در همین موضوع دارد.
زیرا به فرض این‌که رفسنجانی و روحانی موفق بشوند خط رابطه رژیم با غرب و به‌ویژه آمریکا را پیش ببرند، قبل از هر ارزش به‌اصطلاح اعتقادی نظام که مورد تهدید قرارمی‌گیرد، این عمود خیمه نظام یعنی ولایت خامنه‌ای است که در معرض خطر قرارمی‌گیرد.
 
 واقعیت این است که ترس و دلهره باند ولایت از برباد رفتن هژمونی این باند و در رأس آن خلیفه ارتجاع، بازتاب شکست استراتژیک نظام در مبانی اصلی آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d13f643-5bbf-4615-aa84-73a5a95530b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات