728 x 90

اخبار يمن,

بمباران مواضع کودتاگران حوثی در استان جوف و پیشروی نیروهای مقاومت مردمی

-

درگیریها در یمن
درگیریها در یمن
نبرد در تمامی جبهه‌های یمن ادامه دارد. در زمین نیروهای مقاومت مردمی، ارتش ملی یمن و نیروهای اعزامی ائتلاف عربی و در هوا، جنگنده‌های ائتلاف به مواضع شبه‌نظامیان حوثی تهاجم می‌کنند.

به گزارش العربیه با بمباران مواضع کودتاگران حوثی در استان جوف تعدادی کشته و مجروح شدند. در میان کشته شدگان تعدادی از فرماندهان نظامی شبه‌نظامیان حوثی دیده می‌شوند.

منابع امنیتی خبر دادند، هواپیماهای ائتلاف در سلسله تهاجمات هوایی خود علاوه بر پادگان پلیس نظامی و لشکر یکم زرهی پادگان حفا و ساختمان امنیت سیاسی را در شهر صنعا هدف قرار دادند.

همزمان، درگیریهای سنگین میان نیروهای مقاومت مردمی و شبه‌نظامیان حوثی در غرب استان مأرب روی داده است. در همین حال هلکوپترهای آپاچی ائتلاف عربی ضربات دقیقی به مواضع کودتاگران حوثی در مناطق صرواح و جفینه و فاو وارد کردند، این حملات منجر به کشته و زخمی شدن دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی گردید. علاوه بر این در این حملات مقادیری سلاح و تجهیزات و ماشین‌آلات شبه‌نظامیان منهدم شد.

نیروهای ائتلاف منطقه‌ای، ارتش ملی یمن و نیروهای مقاومت مردمی برای آزادسازی شهرستانهای بیحان و حریب به سرعت در حال آماده‌سازیهای اولیه هستند. آنها قصد دارند استان مأرب را از وجود شبه‌نظامیان حوثی و عوامل صالح پاکسازی کنند.

اما در استان تعز هواپیماهای ائتلاف عربی چندین حمله هوایی علیه مواضع شبه‌نظامیان حوثی و عوامل صالح به انجام رساندند. این در زمانی است که درگیریهای سنگینی میان نیروهای مقاومت مردمی و شبه‌نظامیان حوثی در این استان در جریان است. در این درگیریها تعدادی از شبه‌نظامیان حوثی و عوامل علی عبدالله صالح کشته و مجروح شدند.

اما در استان مرزی جوف منابع محلی از کشته شدن 6 شبه‌نظامی حوثی در جریان بمباران مقرهای شبه‌نظامیان در این استان خبر دادند.
در استان جوف همچنین دو کاروان نظامی حامل سلاح و مسلسلهای سنگین شبه‌نظامیان حوثی هدف بمباران هواپیماهای ائتلاف قرار گرفت و منهدم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca238ba0-ddf3-4f89-b1ad-d17be1c2d1d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات