728 x 90

اخبار سوريه,

تهاجم به ستون تانک و زرهی ارتش اسد در حومه دمشق

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان اعلام کردند یک ستون کامل تانک و زرهی ارتش اسد را در حومه دمشق مورد تهاجم قرار داد و خسارات جدی به آن وارد آورد 
گزارش تلویزیون اورینت:

در حالی‌که رژیم اسد اعلام می‌کند «ضاحیه اسد» به‌طور کامل در امنیت قرار دارد، تانکهای آن در مرکز ضاحیه در حال سوختن است. رسانه‌های رژیم ایران و اسد خبر از امن بودن ضاحیه اسد می‌دهند. آنها در یک جشن ساختگی تلاش می‌کنند که این منطقه را آرام نشان دهند اما همزمان خودشان اعتراف می‌کنند که این شهرک خط تماس با رزمندگان سوریه است.

رزمندگان در آخرین بیانیه نظامی خود در جریان عملیات «خدا پیروز است» از انهدام یک ستون کامل زرهی و تانک رژیم اسد خبر دادند. نظامیان اسد قصد داشتند به مناطق آزاد شده و ارتفاعات مجاور آن پیشروی کنند. این عملیات به انهدام تعدادی از تانکها و نفربرها منجر شد و باقیمانده آنها از صحنه گریختند.

انهدام 16نفربر زرهی و 7 تانک و بیش از 15تیربار سنگین دشمن حاصل نبردهای رزمندگان طی هفته گذشته در غوطه شرقی بوده است. علاوه بر آن بیش از 300تن از نظامیان رژیم اسد و شبه‌نظامیان شبیحه از جمله تعدادی افسر با درجه بالا در جریان پیشروی رزمندگان در اتوبان بین‌المللی دمشق - حمص و سلسله ارتفاعات غربی پیرامون غوطه کشته شدند.

نیروهای دشمن 25 بار تلاش کردند این منطقه را از رزمندگان بازپس بگیرند اما هر بار با شکست مواجه شدند. امری که باعث به هم‌ریختگی آنان شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6b23c73-b424-4d1a-a953-52bfa15c8297"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات