728 x 90

اخبار يمن,

ادامه بمباران مواضع حوثیها در صنعا پایتخت اشغال شده یمن

-

جنگنده‌های ائتلاف عربی
جنگنده‌های ائتلاف عربی
به گزارش پایگاه اینترنتی العربیه - مواضع شبه‌نظامیان حوثی در صنعا و حومه پایتخت یمن، روز پنجشنبه 17سپتامبر هدف حملات هوایی ائتلاف عربی قرار گرفت. انبارهای سلاح در پادگان سواد حزیز که در کنترل شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح است، و نیز پادگان ضبوه در جنوب صنعا، و پادگان الحلفاء در شرق پایتخت یمن از جمله اهدافی است که توسط جنگنده‌های ائتلاف عربی بمباران شد.
جنگنده‌های ائتلاف همچنین مواضع و مخازن سلاح وابسته به حوثیها در شهر الثوره، قصر الشباب، دانشکده نظامی و تلویزیون وابسته به کودتاچیان در منطقه الجراف در شمال صنعا را هدف قرار دادند.
در شهر ذمار در 100 کیلومتری جنوب صنعا، جنگنده‌های ائتلاف مواضع نظامی شبه‌نظامیان از جمله پادگان پلیس نظامی هدف قرار گرفت.
این در حالی است که منابع مقاومت مردمی و ارتش ملی، در مارب، از کشته شدن 25نفر از شبه‌نظامیان حوثی و علی عبدالله صالح در پی بمباران هوایی و توپخانه‌ای خبر دادند.
اما در تعز نیز، درگیریها شدید میان نیروهای مقاومت مردمی و شبه‌نظامیان کودتاچی در منطقه القصر ادامه یافت. در پی این درگیریها عناصر شبه‌نظامیان مجبور به فرار شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e9b8883-6aef-43ac-a05d-097e1ed3bd0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات