728 x 90

اخبار سوريه,اخبار لبنان,

افزایش تلفات حزب‌الشیطان و نظامیان اسد در زبدانی سوریه

-

 تلفات حزب‌الشیطان و نظامیان اسد در زبدانی
تلفات حزب‌الشیطان و نظامیان اسد در زبدانی
به گزارش تلویزیون الجزیره رزمندگان سوریه اعلام کردند تلفات سنگینی به نظامیان اسد و شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان در نزدیکی زبدانی در حومه دمشق وارد کرده‌اند.
رزمندگان 18تن از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان و 12تن از نظامیان اسد را در شهرک بلودان در نزدیکی زبدانی در غرب دمشق به مجازات جنایتهایشان رساندند. حزب‌الشیطان به کشته شدن 6تن از این افراد اعتراف کرد.
رزمندگان همچنین چندین پایگاه و موضع نظامیان رژیم اسد را در این منطقه تسخیر کردند.
درگیریها هم‌اکنون در چند کیلومتری زبدانی که رژیم اسد و حزب‌الشیطان آن را محاصره کرده‌اند در جریان است. رزمندگان سوری عملیاتی را در ارتفاعات غربی قلمون برای درهم شکستن محاصره زبدانی شروع کرده‌اند.
اتحادیه هماهنگیهای انقلاب سوریه لیستی را منتشر کرده که اسامی 111 کشته حزب‌الشیطان را در آن ثبت کرده است. آنها در جریان درگیریهای دو ماه گذشته در زبدانی کشته شده‌اند.
رزمندگان از این عملیات برای وارد آوردن تلفات و خسارات فراوان به دشمن استفاده می‌کنند. آنها نیروهای خود را در اطراف شهرهای کفریا و فوعه در حومه ادلب بسیج کرده‌اند.
رزمندگان سوری تنها راه برای یاری به زبدانی را در گسترش عملیات و وارد آوردن تلفات بیشتر به دشمن می‌دانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d6ff9a0-2b7d-4d89-b33d-eaea291604b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات