728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران: هجوم مردم به شعب نمایندگی ایران خودرو در خیابانهای هفده شهریور، مرزداران و خیابان دماوند

-

تهران - تجمع و هجوم مردم  معترض مقابل نمایندگی ایران خودرو شبعه خیابان دماوند
تهران - تجمع و هجوم مردم معترض مقابل نمایندگی ایران خودرو شبعه خیابان دماوند
تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 16و 17شهریور شاهد تجمعات اعتراضی مردم در برابر شعبه‌های ایران خودرو برای باز پس‌گیری پولهای پیش پرداختی خود بودند. این خواسته مردم در ادامه تحریم مردمی خودروهای ساخت کارخانه‌های رژیم است.
 
روز دوشنبه ۹۴.۶.16 مردم معترض مقابل نمایندگی ایران خوردو شعبه خیابان دماوند تهران برای پس گرفتن مبلغ پیش‌پرداخت ازدحام کرده و هجوم بردند. وضعیت محل متشنج گردید و رژیم با وارد کردن نیروهای سرکوبگر تلاش کرد خشم جمعیت را مهار کند.

روز سه‌شنبه ۹۴.۶.17 مردم مقابل نمایندگیهای ایران خودرو شبعه‌ی خیابان هفده شهریور و شعبه‌ی خیابان مرزداران مجدداً دست به تجمع زدند. مردم با مشاهده بی‌عملی کارگزاران حکومتی در باز پرداخت پولهایشان به سمت این شعبه هجوم بردند، رژیم در وحشت از گسترش دامنهٴ اعتراض مزدوران انتظامی را وارد کرد.

طی روزهای اخیر تجمعات اعتراضی مردم در مقابل دفاتر ایران خودرو و سایپا در نقاط مختلف تهران ادامه داشت. تحریم خودروهای ایران خودرو و سایپا یک جنبش سراسری مردمی علیه سیاست چپاول و غارت رژیم است که طی آن رژیم پراید بنجل را که حتی در کشورهای منطقه 5 میلیون می‌فروشد به ایرانیان 22 میلیون می‌فروشد در حالی که حتی همان پنج میلیون هم ارزش واقعی ندارد. اذعان به نقش کیفیت نازل این محصولات در افزایش تلفات در حوادث و سوانح رانندگی، در گزارش ارگانهای حکومتی نیز دیده می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f10a1168-3b00-4e22-9077-835beb7416b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات