728 x 90

مذاكرات هسته اي,اخبار امريكا,

سناتور جیمز اینهوف و اسکات پرویت دادستان کل ایالت اوکلاهما: توافق اتمی نقض حقوق‌بشر و تروریسم را تقویت می‌کند

-

سناتور جمهوریخواه جیمز اینهوف - اسکات پرویت دادستان کل ایالت اوکلاهما
سناتور جمهوریخواه جیمز اینهوف - اسکات پرویت دادستان کل ایالت اوکلاهما
روزنامه وال استریت ژورنال روز دوشنبه 9شهریور اقدام به درج مقاله مشترکی به قلم سناتور جمهوریخواه جیمز اینهوف رئیس کمیته محیط زیست و امور اجتماعی سنای آمریکا و اسکات پرویت دادستان کل ایالت اوکلاهما کرده است. در این مقاله توافق اتمی با رژیم ایران به‌عنوان اقدامی فوق‌العاده بحث‌برانگیز و جدال آمیز مورد انتقاد قرار گرفته است. در این مقاله آمده است: توافق اتمی می‌تواند منجر به دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی، ادامه نقض حقوق‌بشر و حمایت از تروریسم توسط این رژیم شود. حاکمان تهران می‌توانند تحت این توافق به زندانی کردن اتباع آمریکا و تهدید منافع آمریکا و متحدانش ادامه دهند.
سناتور جیمز اینهوف و اسکات پرویت دادستان ایالت اوکلاهما در مقاله خود در وال استریت ژورنال مصرانه از تمامی ایالتهای آمریکا می‌خواهند قدرت و اختیارات خود را برای تشدید و توسعه تحریمها علیه حاکمان تهران به‌کار بگیرند. آنها می‌افزایند تاکنون 25 ایالت آمریکا از نیویورک تا فلوریدا و از تگزاس تا کالیفرنیا تحریمهای خاص خود علیه رژیم ایران را اعمال کرده‌اند. ما از تمامی ایالتهای آمریکا می‌خواهیم به دلایل اخلاقی و برای خوشنامی خود به‌منظور مقابله با رژیمی که حامی ترویسم و نقض حقوق‌بشر است به جای لغو تحریمها بر اساس توافق اتمی، تحریمها را تشدید کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3b99f6e-7f7c-4b66-a814-6f044838974d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات