728 x 90

اخبار امريكا,مذاكرات هسته اي,

باراک اوباما: توافق اتمی هر راه ممکن برای دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی را مسدود می‌کند

-

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا
باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا
باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته 6شهریور 94 در یک جلسه پرسش و پاسخ ویدئویی از کاخ سفید به دفاع از توافق اتمی با رژیم ایران پرداخت و تصریح کرد:
توافق اتمی هر راه ممکن برای دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی را مسدود می‌کند.
وی افزود: برخی می‌گویند مقامهای رژیم ایران تقلب می‌کنند، آنها قابل اعتماد نیستند من هم می‌گویم ما به رژیم ایران اعتماد نداریم چرا که یک رژیم نگران‌کننده است. این توافق بر اعتماد استوار نشده بلکه بر راستی آزمایی استوار شده است و ما این امکان را داریم که اگر آنها تقلب کنند واکنش قوی نشان بدهیم. هیچ بخشی از این توافق مانع از این نمی‌شود که ما به‌طور مقتدرانه در مقابل فعالیتهای تروریستی و یا حمایت رژیم ایران از ایادی خودش در منطقه نایستیم. این توافق به‌معنای عادیسازی روابط ما با رژیم ایران نیست.
رئیس‌جمهور آمریکا افزود: ما امکان تحریمهای سازمان ملل‌متحد علیه رژیم ایران را خواهیم داشت که ربطی به تحریمهای هسته‌یی ندارد، اینها تحریمهایی است در رابطه با صدور موشک یا ارسال موشک به حزب‌الله. ما همه ابزارها را برای مقابله با اقدامهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه خواهیم داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2b281a0-a486-4614-a5c3-51811e33f5e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات