728 x 90

اعدام دسته جمعي,تشدید سرکوب ,

دهه کرامت! یا سبقت در شقاوت؟ - ب. بهمنی

-

اعدام
اعدام
خبرگزاری حکومتی مهر- ۲۵ مرداد: «حسینی بوشهری، رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: ”پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۰۰ هزار مراسم در دهه کرامت برگزار شود “. وی افزود که امسال جشنهای ”‌زیر سایه خورشید“‌ در ۲۰۰ شهر داخل کشور و ۴۵ شهر خارج کشور به‌منظور ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌شود».
اما ببینیم دهه کرامت، که رژیم، جهت مصارف خود، آن را در بوق و کرنا می‌کنند، چیست.
این دهه از روز 25مرداد از تولد حضرت معصومه شروع می‌شود و با میلاد امام رضا (ع) در 4شهریور به‌پایان می‌رسد.
نگاهی کوتاه به کارنامه رژیم ولایت‌فقیه در «دهه کرامت» و مهربانی، بی‌نیاز از هر گونه توضیحی است:1- در آستانهٴ میلاد حضرت معصومه، رژیم آخوندی 3زندانی را در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت:
«سه زندانی، که بین 24 تا 37سال سن داشتند، روز چهارشنبه 21مرداد در زندان گوهرشت حلق‌آویز شدند. (خبرگزاری حکومتی ایران)
2- رژیم آخوندی روز جمعه 23مرداد94 در شب میلاد حضرت معصومه؛ و در شروع ایام به‌اصطلاح «دهه کرامت» یک زندانی را در زندان مرکزی رشت بدار آویخت.
3- در روز میلاد حضرت معصومه و در اولین روز از ایام به‌اصطلاح «دهه کرامت» رژیم آخوندی یک زندانی بلوچ را در زندان عادل‌آباد شیراز بدار آویخت.
4- در دومین روز از دهه کرامت، رژیم آخوندی در یک جنایت ضدبشری 7زندانی را صبح روز 26مرداد در زندان مرکزی بندرعباس به‌صورت جمعی بدار آویخت.
5- همچنین در دومین روز از همین دهه، رژیم آخوندی 4زندانی بلوچ را روز دوشنبه 26مرداد94 در زندان میناب اعدام کرد.
6- در سومین روز از دهه ریایی کرامت، صبح روز سه‌شنبه 27مرداد، فاشیسم دینی دو زندانی را در ملأعام بدار آویخت. سردژخیم دادستانی عمومی و انقلاب زنجان، خود به صحنه آمد و به رسانه‌های حکومتی این خبر را اعلام کرد.
7- همچنین در سومین روز از این دهه، دژخیمان خامنه‌ای پنج زندانی را روز سه‌شنبه 27مرداد در زندان گوهردشت کرج اعدام کردند.
8- رژیم آخوندی روز دوشنبه 2شهریور یک زندانی را در زندان بندرعباس بدار آویخت. این زندانی حسین کریمی نام داشت و 25ساله بود.
9- در آخرین روز از دهه به‌اصطلاح کرامت؛ و روز میلاد امام رضا (ع)، رژیم زهر خوردهٴ آخوندی، پنج زندانی را در زندان ارومیه اعدام کرد.
10- در همین روز، یعنی در روز میلاد امام رضا (ع)، دیکتاتوری شقاوت پیشهٴ آخوندی، زندانی سیاسی کرد، بهروز آلخانی را در اولین ساعتهای بامداد بدار آویخت.

… این 10 مورد، همهٴ آن چیزی بود که مردم ایران از 10روز دهه به‌اصطلاح «کرامت» استبداد دینی ولایت‌فقیه لمس کردند، حتی در روز میلاد امام رضا (ع)، ضامن و پناه بی‌پناهان، از قتل و جنایت و اعدام مردم محروم و جوانان آزاده و مبارز هم دریغ نکردند، تا به‌زعم خود حکومت ننگین و پوسیده خود را چند صباحی بیشتر سرپا نگه دارند.

اما واقعیت این است که همه اینها بیانگر ضعف و زبونی و نشانهٴ عملکرد زهر اتمی در سراسر وجود رژیم آخوندی است، که در وحشت از آثار اجتماعی آن این چنین وحشیانه دست به سرکوب و اعدام می‌زند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34fc6fd4-f6d1-485d-870e-efd3546b2bc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات