728 x 90

اخبار اعتراضي,

تعطیلی کارخانه ایران خودرو به‌دلیل تحریم مردمی

-

 -
-
رژیم ادارات دولتی را موظف به فروش خودروهای موجود و خرید خودرو جدید، از ایران خودرو کرده است. این ترفند برای دور زدن تحریم مردم و به فروش رساندن محصولات پراید و سایپا است.
 
روز سه‌شنبه سوم شهریور کارخانه ایران خودرو تولیدات خود را متوقف کرد. مردم می‌گویند قیمت ایران خودرو گران است و نمی‌خرند.
 
بدین ترتیب خودرو تولیدی ایران خودرو، قیمتش پایین آمده و به 30میلیون تومان رسیده است. نفرت مردم از گرانی سرسام‌آور محصولات بی‌کیفیت ایران خودرو که یک مرتبه در اواخر دورهٴ احمدی‌نژاد از زیر دو میلیون تومان به‌صورت نجومی صعود کرد، به حدی است که در یک حرکت هماهنگ اجتماعی دست به تحریم این شرکت دولتی زده‌اند و به هر صورتی نفرت خود را از این چپاول سنگین ابراز کرده‌اند. از جمله روز چهارشنبه چهارم شهریور 94 جوانی مقابل بانک ملی در تهران، پلاکاردی دستش گرفته بود که نوشته بود پراید بیشتر از پنج میلیون ارزش ندارد نخرید. ایران خودرو و سایپا گرانفروشند، این فرد بعد از یک ساعت توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد، گفته می‌شود در حال حاضر تمامی پارکینگهای این شرکتها پر از خودروهای روی دست مانده است و جا برای تولیدات جدید نیست.
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4d7d457-10bb-4661-a335-d9f13d84f1d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات