728 x 90

اخبار اعتراضي,

حقوق پرداخت نشده و وعده‌های انجام نشده موضوع اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف

-

 -
-
آب، نان، کار، حقوق پرداخت نشده و وعده‌های انجام نشده موضوع اعتراض و اعتصاب و تحصن مردم در شهرهای مختلف بوده است:
تهران - روز چهارشنبه 4شهریور جمعی از پذیرفته شدگان آزمون شرکت پخش و پالایش فراورده‌های نفتی در اعتراض به استخدام نشدن خود بار دیگر در برابر وزارت نفت رژیم تجمع کردند.
 
 
 
تهران - جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاهای علوم پزشکی تهران روز چهارشنبه 4شهریور 94 در اعتراض به کندی روند اصلاح قانون موسوم به عدالت آموزشی که به عقیده دانشجویان پزشکی نخبه‌کشی و نابودی استعدادهای بالفعل و بی‌عدالتی در حوزه آموزش پزشکی است در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

 

 
 
 
مشهد - روز چهارشنبه چهارم شهریورماه 94 جمعی از انجمن شرکتهای ساختمانی و تأسیساتی مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع اعتراضی برپا کردند. تجمع‌کنندگان گفتند حدود٢سال است که مطالبات ما پرداخت نشده است و ما نیز با جیب خالی نمی‌توانیم کاری را به پیش ببریم.
 
 
ماهشهر - صبح روز چهارشنبه چهارم شهریورماه 94 اهالی روستای حردان در ماهشهر به‌خاطر نداشتن آب شرب و متحمل شدن سختی فراوان مقابل فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.

در ماهشهر همچنین روز چهارشنبه 4شهریور 94 جمعی از مردم در اعتراض به آنچه جدایی صنایع پتروشیمی از این شهرستان و تقسیمات جدید کشوری می‌خواندند در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
 


اهالی پارس آباد اردبیل روز چهارشنبه 4شهریورماه 94 که حدود 150نفر را شامل می‌شدند نسبت به وعده‌های دروغین شهرداری منطقه پارسا آباد اردبیل با شعار مسئول بی‌کفایت عزل باید گردد مقابل شهرداری تجمع اعتراضی برپا کردند.
 
اهواز - کشاورزان خوزستانی روز چهارشنبه چهارم شهریورماه 94 به‌دلیل نداشتن اب کشاورزی برای مزارع خود مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند. یکی از کشاورزان گفت: نزدیک به ٧ماه است که هر گونه قولی که به ما داده‌اند بی‌نتیجه بوده است.
 
سیرجان - جمعی از کارگران کارخانه گندله‌سازی و هماتیت سنگ آهن گل گهر روز چهارشنبه 4شهریور در اعتراض به اخراج کارگران قراردادی و پرداخت نشدن حق بیمه این کارگران در محوطه کارخانه تجمع کردند.

 

 
کرمان - کارگران مجتمع بزرگ صنعت مس موسوم به باهنر کرمان در اعتراض به نبود امنیت شغلی و عدم افزایش حقوق خود متناسب با شرایط تورمی کشور روز چهارشنبه 4شهریورماه 94 برای ساعتهایی تولید را متوقف کرده و در محوطه شرکت تجمع کردند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3445f9d0-e1cc-4254-beb8-7dc8e88198aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات