728 x 90

اخبار عراق,اخبار خاورمیانه,

حمایت مجدد حیدرالعبادی، فواد معصوم و ایاد علاوی از تظاهرات مردمی در عراق

-

حیدر العبادی - فؤاد معصوم - علاوی
حیدر العبادی - فؤاد معصوم - علاوی
با ادامه تظاهرات در شهرهای مختلف عراق؛ حیدر عبادی نخست‌وزیر عراق اعلام کرد اصلاحاتی که شورای وزیران و مجلس نمایندگان به آن رأی دادند قانونی است و من از آن کوتاه نمی‌آیم.
 
بنا‌ به اعلام سایت نخست‌وزیر عراق حیدر عبادی گفت: هیچ بازگشتی از اصلاحات در کار نخواهد بود و برای بهبود عملکرد نظام سیاسی و نیز تسریع در عملکرد روند اصلاحات، نیاز به فشار مردمی است.
عبادی گفت: من از مصلحت ملتم ذره‌یی کوتاه نمی‌آیم و ما راه درستی را در ساختار دولت در پیش گرفته‌ایم.
 
فؤاد معصوم رئیس‌جمهور عراق خواستار اصلاحات در قوه قضاییه و حفاظت از قانون اساسی شد و حمله به تظاهر کنندگان را محکوم کرد.
به گزارش سایت رئیس‌جمهور عراق؛ فؤاد معصوم خواستار اقدامات اصلاحی بیشتر و همکاری بین نیروهای سیاسی در پارلمان با دولت و با سه قوه در جهت اجرای برنامه ملی همه‌جانبه برای اصلاحات شد و بر ضرورت آزادیهای دموکراتیک بیشتر برای «مردمی که شایسته آزادیها هستند» تأکید کر د.
 
به گزارش تلویزیون التغییر دکتر ایاد علاوی رئیس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق نیز بر حمایت خود از خواسته‌های مشروع تظاهر کنندگان در بغداد و استانهای جنوبی تأکید کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/616669c6-e86f-45f1-aa16-42387001f6ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات