728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمع اعتراضی اقشار مختلف مردم در شهرهای اهواز، جیرفت، بوشهر، بیجار و شهمیرزاد سمنان

-

 -
-
روزهای پنجشنبه و شنبه 22و 24مرداد 94 مردم به جان آمده در شهرهای مختلف میهن دست به تجمعات اعتراضی زدند. حامیان هوای پاک در اهواز، رانندگان تاکسی در جیرفت، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بوشهر، کارکنان پیمانی اخراجی اداره ثبت واحوال در شهرستان بیجار و اهالی شهمیرزاد دست به اعتراض زدند.

اهواز - پنجشنبه 22مرداد 95 جمعی از حامیان هوای پاک در اعتراض به بی‌توجهی گردانندگان سازمان محیط زیست به شرایط بحرانی آب و هوا در استان خوزستان در برابر فرمانداری تجمع کردند.

جیرفت - پنجشنبه 22مرداد 94 جمعی از رانندگان تاکسیهای درون شهری و برون شهری شهرستان جیرفت در اعتراض به فعالیت رانندگان شخصی و عدم ساماندهی این صنف و ادغام آنها در برابر فرمانداری جیرفت تجمع کردند.
 
 
بوشهر - شنبه 24مرداد 94 جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شهرستان بوشهر در اعتراض به بومی معرفی شدن استانهای فارس و بندرعباس برای آزمونهای استخدامی این استان در برابر فرمانداری بوشهر تجمع کردند.

بیجار - شنبه 24مرداد 94 گروهی از کارکنان قراردادی اداره ثبت واحوال شهرستان بیجار در اعتراض به اخراج غیرموجه و ناگهانی خود در محل اداره تجمع کرده و خواهان بازگشت به‌سر کار شدند.
 
 
شهمیرزاد - شنبه 24مرداد 94 حدود 200نفر از اهالی شهرستان شهمیرزاد و روستاهای اطراف به‌خاطر ملحق شدن به مازندران در مقابل شورای قلابی شهر تجمع اعتراضی برپاکردند و گفتند به‌دلیل این‌که شهرستان ما تابع هیچ استانی نیست در تقسیم امتیازات ما بی‌نصیب می‌مانیم. آنها با شعار الحاق الحاق حق ماست حق ماست اعتراض خود را ادامه دادند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b310a1a2-6d68-4a51-94ff-0a107ecb54af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات