728 x 90

روابط ایران روسیه,

شمخانی: روسها سر بزنگاه ما را رها کرده و می‌کنند

-

--
--
سایت حکومتی تابناک روز 5خرداد 94 به‌نقل از دبیر شورای عالی امنیت رژیم نوشت: شمخانی از بهم ریختگی اوضاع منطقه ابراز وحشت کرد و گفت: اگر اوضاع را رها کنیم به‌زودی تهدید تکفیریها و داعش به مرزهای ما می‌رسد، باید دست دراز تجاوز دشمن از مرزهای ما دور شود و برای حفظ قدرت خود در مقابل این تهدید انسجام درونی مهم‌ترین مسأله است.
به گزارش روزنامه حکومتی عصر قانون، شمخانی در پاسخ به دانشجویی که در ارتباط با روابط تهران مسکو پرسید، گفت: دیدگاه ما این است که روسها سر به زنگاه ما را رها کرده و می‌کنند و روسها در مقابل به ما می‌گویند شما تمایل‌تان به غرب است. وی ادامه داد: تعامل روسها با ما کند، بی‌تشریفات و یخ‌آلود است و در مقابل ایرانی‌ها در این روند به مثال یک جالیزکارند. یعنی معتقدند که باید صبر کنیم تا زمین جالیزی به یک زمین بایر گندم تبدیل شود. دبیر شورای عالی امنیت رژیم خاطرنشان کرد: بعد از آن که روسیه در بحث اوکراین از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفت و از سویی قیمت نفت کاهش یافت و متحدان روسیه در منطقه مثل سوریه مورد هجمه و هجوم قرار گرفتند، شرایط تا حدودی متفاوت شده است. در عین‌حال ما با سماجت تعامل با روسیه را دنبال می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6f55b48-10f2-40da-82e2-0a48b7079a89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات