728 x 90

اخبار اعتراضي,درگیری با مزدوران,

درگیریها و رودرروییهای مردم با مزدوران حکومتی در تهران

-

 -
-
شهر تهران هر روز شاهد رو در روییهای اقشار مختلف مردم با مزدوران سرکوبگر حکومتی است. در روز جمعه 12تیر نیز، مردم محله‌های مختلف شهر شاهد این رو در روییها بودند از جمله:

- صبح روز جمعه 12تیر 1394 ساعت ۱۱:۳۰ در خیابان ولیعصر، یک خودرو از مأموران شهرداری رژیم به قصد اخاذی، اقدام به دستگیری کودکان کار که در حال جمع‌آوری زباله‌های بازیافتی در سطلها بودند نمود، مردمی که شاهد این صحنه بودند با سد کردن مسیر خودروهای مأموران شهرداری مانع از این کار شدند.
 


- ساعت 9، صبح عده‌یی بسیجی در بوستان ولایت واقع در جنوب تهران، برای چند جوان مزاحمت ایجاد کردند که مقاومت جوانان موجب رویارویی و در ادامه موجب درگیری بین آنان شد. در این درگیری، 2تن از بسیجیها به‌شدت گوشمالی داده شدند و راهی بیمارستان شدند. به‌دنبال آن جمعی از موتورسواران یگان ویژه در بوستان ولایت تهران به قصد ایجاد رعب به گشت‌زنی پرداختند.

- ساعت 10صبح، عده‌یی از مأموران نیروی انتظامی در پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری تهران، قصد دستگیری دستفروشان این پارکینگ را داشتند که منجر به تنش و درگیری میان آنها شد. یک شاهد عینی گفت: مأموران به بهانه ماه رمضان یک دستفروش که چندین سال است که در این بازار، دوغ سنتی می‌فروشد، را دستگیر کردند اما مردم حاضر در صحنه، با اعتراض به مزدوران انتظامی مانع اینکار شدند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c0a2578-9322-408d-9ca3-58dfc8586018"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات