728 x 90

اخبار يمن,

یک پایگاه رژیم ایران در منطقه مران یمن

-

نقشه-یمن
نقشه-یمن
منطقه مران در منطقه حیدان، یکی از مناطق تحت مدیریت خولان بن عامر واقع است. این منطقه در جنوب غرب استان صعده قرار دارد و از شمال با استان ساقین، از شرق با استان سحار و از غرب با استان الظاهر مجاور است. همچنین از جنوب با دو استان حجه و عمران همسایه است. منطقه حیدان از مجموعه‌یی از روستاها تشکیل شده است.

پایگاه متعلق به رژیم ایران در مران
در 19اردیبهشت 94 سایتهای یمنی نوشته‌اند که یک پایگاه نظامی وابسته به رژیم ایران در منطقه مران ایجاد شده است. همچنین فرماندهان و کارشناسانی از سپاه پاسداران به این پایگاه ارسال شده‌اند تا حوثیها را در صعده تحت آموزش نظامی قرار دهند. همچنین اردوگاههای نظامی، کارگاههای تولید مواد منفجره و انبارهای اسلحه و موشک در منطقه ایجاد شده است.

گزارش‌هایی از حضور حدود ۱۲۰ افسر بلندپایه نخبه از سپاه پاسداران ایران منتشر شده که در صعده اتاق عملیات سری حوثیها را مدیریت می‌کنند. کارشناسان وابسته به رژیم ایران به همراه سفیر رژیم در صنعا بارها از کوه‌های مران بازدید کردند و با ناهمواریهای آن آشنا شدند تا برای تشکیل گروهی وابسته به رژیم با نام بسیج حوثی برنامه‌ریزی کنند؛ گروهی که پایگاهشان در کوه‌ها قرار دارد.
امروز کوه‌های مران و منازل سرکردگان حوثی هدف حملات شدید هوایی و موشکی نیروهای ائتلاف قرار می‌گیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e2c5308-2cb3-45d7-8ce6-2534ec4fd152"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات