728 x 90

تقبیح سفر فدریکا موگرینی از سوی انجمن دوستان ایران آزاد در کشورهای نوردیک و کمیته ایتالیایی

تقبیح سفر فدریکا موگرینی از سوی انجمن دوستان ایران آزاد
تقبیح سفر فدریکا موگرینی از سوی انجمن دوستان ایران آزاد
انجمن دوستان ایران آزاد، در کشورهای نوردیک و بالتیک نیز با صدور اطلاعیه‌یی، سفر فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا به ایران را محکوم کرد و خواستار لغو این سفر شد.

در این اطلاعیه با یادآوری غصب انقلاب مردم ایران توسط رژیم آخوندی و بی‌معنی بودن انتخابات در نظام ولایت‌فقیه در ایران آمده است:
از سال 1979 (1357) تاکنون نه تنها هیچ چیز در ایران بهبود نیافته بلکه وضعیت حقوق‌بشر و صلح و امنیت در منطقه به‌خاطر دخالتهای رژیم حاکم بر ایران، بسیار وخیم‌تر شده است، استمالت از رژیم ایران در شرایط کنونی، تشویق این رژیم به‌منظور ادامه دخالتهای در منطقه و سرکوب مردم ایران در داخل است.

کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد، سفر فدریکا موگرینی به ایران تحت حاکمیت آخوندی را، اقدامی در خدمت رژیم رکوردار اعدام در جهان دانست.

کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد، از اتحادیه اروپا خواست تا تروریسم صادراتی حکومت آخوندی و قتل‌عام 67 را به‌عنوان جنایت علیه بشریت محکوم کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/956e5dea-9733-4bca-8eb1-3c665201589a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات