728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

تلویزیون التغییر: ادامه اعتصاب‌غذا در لیبرتی

-

تلویزیون التغییر ـ اعتصاب غذا در لیبرتی
تلویزیون التغییر ـ اعتصاب غذا در لیبرتی
تلویزیون التغییر گزارش داد اعتصاب‌غذای ساکنان کمپ لیبرتی ادامه دارد، آنها خواستار آزادی هفت گروگانی هستند که هنگام حمله به کمپ اشرف در اول سپتامبر گذشته ربوده شده‌اند. اعتصابیها از نمایندگان مجلس و احزاب و شخصیتها و مدافعان حقوق‌بشر در تمام جهان خواستند از خواسته‌شان حمایت کنند. آنها بی‌عملی آمریکا و سازمان ملل نسبت به آزادی هفت گروگان و تأمین حفاظت ساکنان لیبرتی را محکوم کردند.
یکی از اعتصابیها گفت: کماکان بر خواسته‌هایمان اصرار داریم در صدر این خواسته‌ها آزادی هفت گروگان و تأمین امنیت و حفاظت از کمپ لیبرتی است. ما تأکید می‌کنیم که این وظیفه آمریکا و سازمان ملل‌متحد است که به وعده خود درباره تأمین حفاظت ما در کمپ لیبرتی عمل کنند. بار دیگر تأکید می‌کنیم که این اعتصاب‌غذا را تا به آخر و تا محقق شدن خواسته‌هایمان ادامه خواهیم داد و دلیل این استمرار پیوستن خیلی از خواهران و برادران دیگرمان به صفوف اعتصابیها می‌باشد همچنین ایرانیان آزاده در همه نقاط جهان به صفوف اعتصابیها پیوسته‌اند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26a62bdb-3b39-42f2-b16c-75359fb3ffad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات