728 x 90

مذاكرات هسته اي,اختلافات سیاسی در ایران,

جدالهای باندی بر سر انتشار فکت شیت

-

مذاکرات هسته‌ای - فكت شيت
مذاکرات هسته‌ای - فكت شيت
باند دلواپسان نظام فایل صوتی صحبتهای صالحی، رئیس انرژی اتمی رژیم، در مجلس را منتشر کرد که در آن صالحی می‌گوید، خامنه‌ای به ظریف دستور داده که فکت شیت رژیم را منتشر کند.
پاسدار شمخانی نیز هفته گذشته ضمن اعتراض به تأخیر در انتشار فکت شیت برای رفع و رجوع کردن بی‌اعتنایی به دستور ولی‌فقیه ارتجاع، مدعی شد خامنه‌ای تنها یک توصیه کرده است.
وی گفت: شاید غلو باشد ولی ما یک مقدار محدودیت پذیرفته‌ایم. رهبر معظم انقلاب دیروز به آقای ظریف فرمودند که آقای ظریف شما هم بروید فکت شیت ایران را در اختیار مردم قرار دهید. کشور ما با کشور آنها (آمریکایی‌ها) فرق می‌کند. در کشور ما رابطه ملت و دولت یک رابطه عمیق است. این نظام برآمده از رأی ملت است. شما بروید فکت شیت را به مردم بدهید مردم بدانند.
از سوی دیگر آخوند روحانی روز پنجشنبه ادعا کرد که فکت شیت رژیم زودتر از دیگران و در همان روز اعلام توافق لوزان منتشر شده است.
فکت شیت ما که قبل از آمریکا منتشر شد. من تعجب می‌کنم. شبی که اون تفاهم انجام گرفته بین ایران و پنج به اضافه یک و اون بیانیه‌یی که در لوزان اعلام شد، نمی‌دونم چطور بعضیها حافظه‌شون ضعیف شده، ما که اعلام کردیم و روشن هم هست منتها بعد نمی‌دونم چرا بعضیها شبهه‌ای به ذهنشان آمد و مسأله رو مطرح کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f799c376-25e9-4963-9497-774d8aca4c40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات