728 x 90

اخبار مشاهير و هنرمندان,

درگذشت ری جکسون، رئیس انجمن عدالت اجتماعی بومیان استرالیا

-

ری جکسون رئیس انجمن عدالت اجتماعی بومیان استرالیا
ری جکسون رئیس انجمن عدالت اجتماعی بومیان استرالیا
با تأسف بسیار مطلع شدیم: آقای ری جکسون، رئیس انجمن عدالت اجتماعی بومیان استرالیا در ایالت نیو سات ولز و عضو فعال کمیته حامیان و پشتیبانان مجاهدین خلق و مقاومت ایران در استرالیا در سن 73سالگی در سیدنی درگذشت.
ری جکسون انسانی بزرگ و متواضع بود و همواره خودش را سرباز کوچکی برای احقاق حقوق بومیان و همه محرومان از عدالت می‌دانست و به‌شدت از مجاهدین و به‌ویژه اشرفیان حمایت می‌کرد.
ری جکسون رهبر معنوی بومیان استرالیا از محبوبیت ویژه‌ای در بین همه مردم استرالیا، از هر نژاد و رنگی برخوردار بود.
آقای پیتر مورفی رئیس کمیته حامیان دموکراسی در ایران درباره او نوشت: ’ری’، بسیار بخشنده و انسان متواضعی بود ولی او خودش را قسمتی از یک تصویر بزرگتر انسانیت می‌دانست رژیم دیکتاتوری - مذهبی و تروریست حاکم بر ایران انقلاب دموکراتیک و آزادیخواهی مردم ایران را در 36سال پیش به سرقت برد و 120هزار نفر از مخالفان سیاسی خود را اعدام و صدها هزار نفر را وحشیانه شکنجه نموده است.
’ری’، این حقایق را می‌دانست و مشتاقانه به ما برای این مبارزه طولانی برای تغییر سیاست دولت استرالیا (درباره ایران) و روشنگری جامعه ملحق شد.
درگذشت این انسان بزرگ را به خانواده، هموطنانش، اشرف‌نشانها و حامیان مقاومت ایران در استرالیا تسلیت می‌گوییم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0cde1ff-0423-4986-8c40-1a4595d04735"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات